دوست علی کریمی به سیم آخر زد / فوتبالیست پرسپولیسی دست از اعتراض بر نمی دارد

به گزارش ساناپرس، جواد کاظمیان از جمله بازیکنان سابق تیم پرسپولیس است که حتی بعد از خداحافظی از دنیای فوتبال هم همواره خبرساز بوده است.

شاید کمتر کسی را در بین اهالی فوتبال بتوان یافت که ماجرای عشق عجیب و جنجالی جواد کاظمیان به بازیگر مشهور دنیای سینما (مونیکا بلوچی) را نشنیده باشد.

اما ستاره سابق تیم ملی این روزها نه بواسطه علاقه مندی اش به بازیگر ایتالیایی، بلکه به خاطر اظهار نظرهای تند و تیزش درباره حوادث اخیر کشور مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

حتی دوستی نزدیک و صمیمانه او با علی کریمی باعث شد او در ماجرای های اخیر جادوگر فوتبال ایران حمایتی همه جانبه از او و موضع اش داشته باشد.در همین راستا حالا به تازگی ستاره سابق پرسپولیس یادداشتی جنجال برانگیز را با زبان کنایه خطاب به ژن های برتر و بد در صفحه اینستاگرام اش منتشر کرده است.

پیشکسوت پرسپولیس در این باره نوشته است:

کاش شهید باکری ها شهید همت ها شهید شیرودی ها که جونشون فدای مردم کردن عمرشون بیشتر بود و فرزندان بیشتری تحویل جامعه می دادند.

چون این شیر پاک خورده ها الان حرف دل مردم و میزنند.

ژن خوب شمایین نه اون انگل زاده هایی که با پول مردم تو کشورهای کانادا و آمریکا و انگلیس عشق و حال میکنن با پول پدران اختلاسگر و بزدلشون که بویی از انسانیت و شرافت نبرده اند

جواد کاظمیان در حمایت از علی کریمی به سیم آخر زد

جواد کاظمیان بازیکن سابق پرسپولیس با منتشر کردن پیامی عجیب و متفاوت تر از بازیکنان دیگر به حمایت از علی کریمی ادامه داده است.

به گزارش وقت صبح، البته کاظمیان در روزهای گذشته مدام با انتشار مطالبی در صفحه شخصی اش از علی کریمی در برابر وقایع اخیر حمایت کرده است.

اما او این بار متفاوت و حتی عجیب تر از گذشته به حمایت از علی کریمی پای فرزندان او را وسط کشیده است.

او با انتشار چندین عکس مشترک قدیمی از خودش و کریمی در اینستاگرام اش نوشته است: جونم فدای یه تار موی فرزندانت

البته کاظمیان پیش تر هم با منتشر کردن پستی جنجالی در رابطه با اینکه علی کریمی سیاست ندارد و رک و راست حرفش را می زند به حمایت از دوست صمیمی اش پرداخته بود.

اخبارورزش
پربازدیدعلی کریمی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی