استوری جنجالی مهدی طارمی درباره حوادث اخیر/ ستاره ایرانی جای علی کریمی را گرفت!

به گزارش ساناپرس، مهدی طارمی ملی‌پوش ایرانی در تازه‌ترین استوری خود به وقایع اخیر کشور واکنش نشان داد و ضمن ابراز همدری، آرزوی فردایی بهتر برای مردم کشورش کرد.طارمی که چند باری از پست های تسلیت کوتاه برای وقایع اخیر استفاده کرده است، امشب پنجشنبه 12 ابان متنی نسبتا بلندتر نوشت و به حوادث اخیر واکنش نشان داد.

البته او در اولین واکنش بعد از انتقادات زیاد مردم  بخاطر بی‌تفاوتی نسبت به حوادث اخیر کشور،  با انتشار یک استوری طولانی به دلجویی از هموطنان پرداخت.

اما بعدتر بیشتر به متن های کوتاه برای تسلیت پرداخت.

واکنش طارمی به شاهکارش مقابل اتلتیکو مادرید

ملی‌پوش ایرانی پورتو انگیزه بالای تیمش را عامل برتری مقابل اتلتیکو دانست.مهدی طارمی در آخرین مسابقه مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا بازهم نمایش درخشانی در ترکیب پورتو داشت و در جریان برتری دو بر یک مقابل اتلتیکو مادرید توانست یک گل به ثمر رساند و بازی خوبی به نمایش بگذارد.

طارمی در پایان دیدار مقابل اتلتیکو مادرید عنوان کرد: بازی آسانی نبود؛ اتلتیکو مادرید یکی از تیم‌های سطح بالا در اروپاست؛ اصلا بازی راحتی نداشتیم و کار سختی پیش روی ما بود ولی ما بهترین‌مان را انجام دادیم.

او در خصوص زدن پنج گل در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا ابراز کرد: من همیشه به‌عنوان یک مهاجم وظیفه دارم گلزنی کنم و تشکر زیادی از بازیکنان تیمم دارم که پاس می‌دهند تا من گل بزنم.

ستاره ایرانی پورتو در مورد اینکه تیمش توانست فراتر از انتظار ظاهر شود و به‌عنوان صدرنشین از گروه B لیگ قهرمانان صعود کند، گفت: ما خیلی انگیزه داشتیم و کار بسیار خوبی انجام دادیم.

اخبارورزش
علی کریمی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی