حرکت جنجالی پرسپولیس معروف / شایان مصلح به سیم آخر زد + عکس

به گزارش ساناپرس، شایان مصلح پرسپولیسی سابق تیم گل گهر سیرجان، با انتشار یادداشتی عجیب و جنجال برانگیز در صفحه شخصی اش باعث تعجب کاربران فضای مجازی شده است.

البته این چندمین بار است که در ماه های گذشته نام مدافع سابق پرسپولیس در شبکه های اجتماعی بسیار پر حاشیه شده است.

چرا که در تابستان امسال انتشار تصاویری جنجالی از تعطیلات لاکچری مصلح در مالدیو باعث شاکی شدن اغلب کاربران فضای مجازی شده بود. حتی برخی از رسانه های داخلی این اقدام شایان مصلح را مغایر با اوضاع بد اقتصادی مردم دانسته بودند.

اما در روزهای اخیر بازیکن رودباری گل گهر با اظهار نظرهای تند و تیزش در رابطه با اتفاقات اخیر کشور بار دیگر به چهره ای جنجال برانگیز بدل شده است.البته باید ذکر کرد مصلح  علاوه بر فوتبالیست بودن شاعر و مداح اهل بیت نیز می باشد و همین دیدگاه مذهبی شایان مصلح باعث شده او بیشتر از پیش مورد توجه هات قرار بگیرد.

در همین ارتباط  او ساعاتی پیش در اقدامی جنجالی یادداشتی متفاوت و پر سرو صدا را در صفحه اینستاگرام اش برای مخاطبین اش منتشر کرده است.

شاعر و هافبک گل گهر سیرجان در این باره نوشت: آدم عاقل گول چهار تا دعای قشنگ تو سر نماز رو نمی خوره چون ماجرای قران سر نیزه توسط بزرگان شما رو توی تاریخ خونده، چون از خون هایی که توسط تو و دوستانت ریخته شده توی این کشور آگاهه.

مونا اسکندری با هشتگ شایان مصلح یک پست را منتشر کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مونا اسکندری که از بازیگران جوان سینما و تلویزیون ایران است و در فیلم ها و سریال های مختلفی ایفای نقش کرده است فیلمی از خودش در کنسرت مسعود صادقلو منتشر کرده که ضمن هخوانی با خواننده دارد اشک می ریزد!

این در حالی است که اسکندری در انتهای متنی که برای این فیلم نوشته هشتگ یک فوتبالیست معروف را زده است. هنوز مشخص نیست که دلیل این کار چه بوده است؟ گمان می رود که شاعر این قطعه شایان مصلح باشد.

اخبارورزش
پرسپولیس
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی