خبر بد برای استقلالی ها پس از قهرمانی سوپرجام!

به گزارش ساناپرس، استقلال در مینی کمپ قبلی تیم ملی ۶ نماینده داشت و بیشترین ملی پوش دعوت شده از این تیم بود.با این حال سرمربی تیم ملی تصمیم گرفت در اردوی فعلی نام ۳ بازیکن را خط بزند و بازیکنانی مثل مهدی پور، محبی و حردانی دیگر شانسی برای حضور در تیم ملی را نخواهند داشت.

بعد از بازی سوپرجام که با برتری استقلال مقابل نساجی و قهرمانی آبی‌ها همراه شد، سیدحسین حسینی و روزبه چشمی از استقلال در اردوی تیم ملی در پک حاضر شدند و خودشان را به کادرفنی تیم ملی معرفی کردند. ملی پوش بعدی استقلال ابوالفضل جلالی است که در چند بازی اخیر ساپینتو او را نیمکت نشین کرد و فرصت بازی کردن به او را نداد. جلالی به محض رسیدن کاروان استقلال به کرمان و بعد از صرف شام دچار تب و لرز شد و سرما خورد.

همین موضوع باعث شد تا نام این بازیکن ملی پوش حتی در بین نفرات نیمکت نشین استقلال هم دیده نشود و این بازیکن با استعداد در آستانه جام جهانی دچار بدشانسی شد. جلالی بعد از رسیدن به تهران ۲ بار زیر سرم رفت و در حال حاضر وضعیت بهتری دارد. نکته جالب اینجاست که کی روش شخصا پیگیر وضعیت جلالی شد و چند بار به مدیران فدراسیون اعلام کرد این بازیکن هرچه زودتر در تمرینات تیم ملی حاضر شود.

قرار است جلالی با هماهنگی کادرپزشکی تیم ملی تا شنبه استراحت کند و بعد از آن در صورت بهتر شدن وضعیت جسمانی اش راهی اردوی تیم ملی شود. به این ترتیب سهمیه استقلال در تیم ملی به ۳ نفر خواهد رسید و جلالی در کنار حسینی و چشمی ملی پوشان قهرمان سوپرجام خواهند بود.

نکته جالب ماجرا اینجاست که کی روش برخلاف ساپینتو اعتقاد ویژه‌ای به جلالی دارد و در دیدار دوستانه مقابل اروگوئه هم ۷۰ دقیقه به این بازیکن بازی داد و جلالی هم نمایش بسیار خوبی داشت. با این حال بعد از بازگشت جلالی از اردوی اتریش و درحالی که این بازیکن آمادگی خوبی داشت، توسط ساپینتو نیمکت نشین شد.

نیمکت نشینی که البته تاثیری در نظر کی روش نداشت و سرمربی تیم ملی بار دیگر این بازیکن را دعوت کرد تا نشان دهد حساب زیادی روی این بازیکن باز کرده و جلالی هم شانس زیادی برای حضور در جام جهانی خواهد داشت.

اخبارورزش
استقلال
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی