پیام شبانه مهدی قایدی برای کی روش

به گزارش ساناپرس، اگرچه تک گل بازی را امیر ارسلان مطهری وارد دروازه نساجی کرد اما درخشان‌ترین بازیکن استقلال در این دیدار مهدی قایدی بود. بازیکنی که در این دیدار بارها و بارها تا مرز باز کردن دروازه حریف نیز پیش رفت اما با سدی بزرگی به نام علیرضا حقیقی روبرو شد.

قایدی برخلاف بازی‌های گذشته در کانال چپ آبی‌ها عملکرد درخشانی داشت و چندین مرتبه با حرکات انفجاری خودش تا آستانه فروپاشی دروازه قائمشهری‌ها پیش رفت. می‌توان او را بدشانس‌ترین بازیکن فینال نامید چرا که نمایش خیره کننده حقیقی با کمک تیر دروازه اجازه گلزنی را به وینگر بوشهری آبی‌ها نداد.

او در نیمه نخست و در خلق فرصت های گلزنی هت تریک کرد. ابتدا روی حرکت دیدنی مطهری از راست و پاس طلایی او به وینگر بوشهری، او ضربه اش را روانه دروازه کرد که علیرضا حقیقی با شیرجه ای به موقع، شوت قایدی را دفع کرد و در ادامه مدافعین توپ را دور کردند.

بخت دوم باشو می توانست یک گل طلایی را به ارمغان بیاورد. ضربه او از گوشه محوطه جریمه زده شد که حقیقی با یک پرش دیدنی و سیوی تماشایی، توپ را راهی کرنر کرد. فرصت سوم نیز به مانند بخت نخست گلزنی با شوتی از درون محوطه جریمه زده شد که باز هم حقیقی سد راه گلزنی او شد.

در نیمه دوم بالاخره حقیقی در برابر ضربات قایدی تسلیم شد. شوت محکم بازیکن استقلال از پشت محوطه جریمه، از حقیقی گذر کرد اما این بار تیرک دروازه بود که به داد نساجی رسید تا زمین و زمان دست به دست هم دهند و مانع از گلزنی قایدی شوند.

آخرین سکانس بازیکن بوشهری اما ارسال پاس بی‌نظیر پشت مدافعین نساجی بود که به خوبی محبی را صاحب توپ کرد اما باز هم ایستادگی جانانه حقیقی مانع گلزنی استقلالی‌ها شد و قایدی حتی نتوانست نامش را به عنوان گل‌ساز در این بازی ثبت کند.

این نمایش خوب قایدی اگرچه دیرهنگام بود اما حالا او باید منتظر تصمیم نهایی کارلوس کی‌روش باشد. کی‌روشی که او را مسی ایران خوانده بود اما جز اردوی اول در هیچ اردویی او را به تیم ملی دعوت نکرده بود.

با پایان مسابقات فوتبالی در کشور، حالا مهدی قایدی روی تعطیلات پیش رو حساب باز کرده و احتمالا برنامه ریزی تفریحی و تمرینی خود را نیز انجام داده است. اما قطعا به هم خوردن این تعطیلات، می تواند بهترین خبر ممکن برای او باشد، به شرطی که علت آن، دعوت از سوی سرمربی پرتغالی برای حضور در تیم ملی باشد.

باید دید آیا در ساعات آینده اتفاق خاصی رخ می‌دهد یا باشوی آبی‌ها مجبور است جام جهانی را از خانه تماشا کند.

اخبارورزش
پربازدیدمهدی قایدی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی