گلزن پرسپولیسی برای ستاره تیم یحیی تعیین تکلیف کرد/ در پرسپولیس بمان!

به گزارش ساناپرس، شما کمتر فورواردی را سراغ دارید که هم خوب سربزند و هم توانایی زیادی روی زمین داشته باشد.

آقای گل سال‌های نه چندان دور فوتبال ایران اعتقاد دارد مهدی عبدی هنوز هم می‌تواند در پرسپولیس بدرخشد و به موفقیت تیمش کمک کند. فرشاد پیوس با بیان این جمله گفت: شیخ دیاباته بعد از مصدومیتی که داشت، با تعصب زیادی بازی می‌کند و برای پرسپولیس گل ۳ امتیازی هم می‌زند. یورگن لوکادیا هم مهاجمی است که تحت هر شرایطی خوب و مفید در ترکیب تیم به میدان می‌رود. من می‌خواهم از مهدی عبدی صحبت کنم. مهاجمی که اگر روی فرم باشد، عالی کار می‌کند.

وی ادامه داد: مهدی عبدی مهاجم با استعدادی است. شما کمتر فورواردی را سراغ دارید که هم خوب سربزند و هم توانایی زیادی روی زمین داشته باشد. او از این دست فورواردهاست که قادر است با سر و پا و حتی دریبل مدافعان حریف گل بزند اما به نظر می‌رسد مدتی است از اوج فاصله گرفته باشد. من سر تمرینات پرسپولیس نیستم و نمی‌دانم شرایط چگونه است اما خیلی خوب می‌دانم یحیی گل محمدی مثل هر سرمربی دیگری دوست دارد از بهترین نفرات خود استفاده کند. برای یک سرمربی فرقی نمی‌کند اسم بازیکنش مهدی عبدی باشد یا شیخ دیاباته و می‌خواهد بهترین‌ها را به زمین بفرستد.

آقای گل اسبق فوتبال ایران اضافه می‌کند: مهدی عبدی خودش هم می‌داند چقدر دوستش دارم و اگر حرفی می‌زنم از سر دلسوزی است. او باید به خودش بیاید و حواشی اطراف یا مسائل دیگر را فراموش کند. من این روزها شایعاتی مبنی بر جدایی احتمالی مهدی عبدی شنیدم. توصیه ام به این بازیکن جوان این است که حتما در پرسپولیس بماند و برای رسیدن به ترکیب اصلی و بازی کردن مبارزه کند. او شاید جوان باشد و تصمیم ناگهانی بگیرد اما پرسپولیس با همه تیم‌ها فرق می‌کند. هر کسی این تیم را ترک کرده پشیمان شده است.

فرشاد پیوس ادامه داد: خود من زمان بازی در پرسپولیس پیشنهادات وسوسه انگیزی داشتم. یک بار هم به قطر رفتم اما بیشتر از یک فصل دوام نیاوردم چون هیچ جایی پرسپولیس نمی‌شود. باورتان نمی‌شود اما تیم‌های متمول زمان ما هم بودند. نمی‌خواهم اسمی بیاورم اما یک تیم پولدار در ابتدای دهه ۷۰ به من دو برابر گران ترین بازیکن خود پول می‌داد اما قبول نکردم. شاید آن پول زندگی من را زیر و رو می‌کرد و می‌توانستم چند مغازه یا آپارتمان بخرم ولی ماندم و برای پرسپولیس بازی کردم. الان پشیمان هم نیستم چون بازی کردن برای پرسپولیس با همه تیم‌ها فرق می‌کند. این حرف‌ها را به خاطر مهدی عبدی زدم چون ممکن است برخی پیشنهادات این بچه را وسوسه کند اما باز تکرار می‌کنم او باید بماند و باز هم در پرسپولیس خوش درخشیده و گلزنی کند. او پتانسیل لازم برای دوباره اوج گرفتن در پرسپولیس را دارد.

ستاره اسبق پرسپولیس ضمن تعریف و تمجید از یحیی گل محمدی خاطرنشان کرد: یحیی گل‌محمدی آرامش بسیار خوبی کنار خط دارد و دانش و تجربه به او کمک می‌کند تا همیشه بهترین تصمیمات را بگیرد. تعویض‌های اودر فصل جاری نمره قبولی داشته و باعث شده تا ریتم حملات پرسپولیس در نیمه دوم بهتر و منظم‌تر شود. همین موضوع عامل رقم خوردن یک پیروزی دیگر برای تیم ما بود. در ۳۰ دقیقه پایانی اغلب بازی‌ها منهای تراکتور تبریز، ما یک تیم قدرتمند و شایسته قهرمانی را در زمین بازی دیدیم. تیمی‌که بدون توجه به نتایج سایر رقبا، فقط کار خودش را در زمین انجام می‌دهد و مقابل مس کرمان هم هوشمندانه به پیروزی رسید. در واقع یحیی گل محمدی در نیمه مربیان این فصل نمره قبولی گرفته است.

وی در خصوص صدرنشینی پرسپولیس در پایان هفته یازدهم گفت: از همان ابتدای فصل هم مشخص بود تیم ما اسب خود را برای قهرمانی زین کرده است. البته هنوز یک سوم بازی‌ها گذشته و دو سوم دیگر باقی مانده اما با توجه به شرایط جدول و کاری که پرسپولیس در زمین بازی انجام می‌دهد، فکر می‌کنم باید شانس قهرمانی را بیشتر از بقیه بدانیم. با این حال مطمئنم بازیکنان پرسپولیس در ادامه رقابت‌ها نیز بهترین عملکرد خود را ارائه می‌کنند تا ان‌شاءالله باز هم جام قهرمانی را بالای سر ببریم. ما پرسپولیسی‌ها دوست داریم یحیی گل محمدی و تیمش در لیگ برتر، جام حذفی و همه جام‌های ممکن موفق ظاهر شوند. این آرزوی قلبی همه ماست و خدا را شکر در فصل جاری کادرفنی و بازیکنان بسیار خوبی برای رسیدن به این مهم در اختیار داریم.

اخبارورزش
پرسپولیس
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی