آبروریزی عروس جوان / مرد دیوانه به نوعروسش رحم نکرد / عروس 15 ساله عاقبت بخیر نشد!

به گزارش ساناپرس؛ دختر 15 ساله ای که برای شکایت از همسرش به کلانتری طبرسی شمالی مشهد مراجعه کرده بود درباره سرگذشت خود به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری گفت: پدرم استاد کار بنایی است که درآمد خوبی دارد به همین دلیل همواره تاکید داشت من و خواهرانم به تحصیلاتمان ادامه بدهیم. در این میان خواهر بزرگم وارد دانشگاه‌ شد و لیسانس گرفت اما تا 28 سالگی ازدواج نکرده بود و مدام اطرافیان سرزنش اش می کردند. او بالاخره سال گذشته با پسری ازدواج کرد که با او در فضای مجازی آشنا شده بود اما همسرش تحصیلات ابتدایی داشت و بیکار بود اگرچه آن ها هم اکنون در کشاکش طلاق هستند اما خواهرم مدعی است برای فرار از سرزنش ها و تهمت های ناروا با آن جوان ازدواج کرده است از سوی دیگر من هم که می ترسیدم سرنوشتم مانند خواهرم شود به فکر ازدواج زود هنگام افتادم.

از هنگام شروع کرونا پدرم برای آن که از تحصیل عقب نمانم یک گوشی هوشمند برایم خرید و من به دور از چشمان برادر بزرگ ترم که به شدت مرا زیر نظر داشت وارد فضای مجازی شدم و به پرسه زنی در شبکه های اجتماعی پرداختم. در همین روزها بود که با جوان چرب زبانی آشنا شدم. عابد که اهل لرستان بود ادعا می کرد منزل و خودروی شخصی دارد و در تهران مشغول کار است بدین ترتیب پیامک بازی و گفت وگوهای تلفنی بین من و عابد به جایی رسید که دیگر به او دل باختم و به قول معروف عاشق شدم اما یک روز برادرم متوجه ماجرا شد و به شدت کتکم زد از آن روز به بعد برادرم مرا زیر نظر گرفته بود و حتی اجازه استفاده از گوشی را هم نمی داد اما من باز هم به طور پنهانی و با گوشی های دیگری با عابد تماس می گرفتم و از او خواستم تا به خواستگاری ام بیاید و من هم به این ترتیب از چنگ برادرم رها شوم.

خلاصه مدتی بعد عابد فقط با یک زن که مادرش بود به خواستگاری ام آمد این درحالی بود که خانواده ام به علت این ارتباط تلفنی مرا دختری هرزه و لاابالی می دانستند و بدون آن که درباره عابد و خانواده اش تحقیق کنند یا حداقل شرط و شروطی برای این ازدواج بگذارند بی تامل پاسخ مثبت دادند و مرا به عقد او درآوردند اما هنوز 2 ماه از برگزاری مراسم عقدکنان سپری نشده بود که فهمیدم عابد قرص های خاصی مصرف می کند و بعد از مصرف آن قرص ها بدون هیچ بهانه ای مرا به شدت کتک می زد در این شرایط خانواده ام برای حفظ آبروی خودشان جهیزیه مرا تهیه کردند و در حالی به خانه بخت فرستادند که در رفتارهای خشن عابد هیچ تغییری حاصل نشد و او همواره با توهین های زشت مرا زیر مشت و لگد می گرفت. این درحالی بود که تازه فهمیدم همه حرف هایی که همسرم قبل از ازدواج به من گفته بود، دروغ است و او نه تنها خودرو و خانه ندارد بلکه جوانی بیکار و بیمار است که باید حتما داروهایش را سرساعت مصرف کند در غیر این صورت به هم می ریزد و به کسی رحم نمی کند. حالا هم غیرت برادرم اجازه نمی دهد تا من به خانه پدرم بازگردم و تهدیدم می کند که اگر آبروی آن ها را ببرم با کتک های او روبه رو خواهم شد. حالا مانده ام با این اشتباهی که آینده ام را به تباهی کشید چگونه برخورد کنم و …

بنا بر این گزارش؛ با صدور دستوری از سوی سرگرد جواد یعقوبی (رئیس کلانتری طبرسی شمالی) رسیدگی کارشناس به این پرونده در دایره مشاوره و مددکاری اجتماعی آغاز شده است.

اخبارحوادث
پربازدیدنوعروس
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی