گریه های تلخ فوق ستاره استقلال اشک همه را در آورد

به گزارش ساناپرس؛ امیر ارسلان مطهری زننده تک گل قهرمانی استقلال در سوپرجام پس از به ثمر رساندن گل در جمع هم‌تیمی‌هایش گریست.امیر ارسلان مطهری بازیکن ۲۹ ساله گرمساری تیم استقلال در دیدار سوپرجام برای دومین بار در طول رقابت‌های فصل جدید فوتبال کشورمان از ابتدا در ترکیب آبی‌پوشان حضور داشت.

مطهری در ابتدای فصل جاری پس از زیاد شدن تعداد بازیکنان استقلال قرار بود از این تیم جدا شده و نامش از فهرست بازیکنان استقلال خارج شود اما در نهایت کاوه رضایی به جای این بازیکن از لیست استقلال بیرون رفت و به صورت قرضی به باشگاه تراکتور پیوست.

مطهری در اولین بازی این فصل خود مقابل تیم سپاهان در هفته اول به میدان رفت اما پس از آن هفته‌ها نیمکت نشین بود و فرصتی برای حضور در جمع هم‌تیمی‌هایش پیدا نمی کرد.

مطهری تا بازی هفته یازدهم تنها در چهار مسابقه به مدت ۱۳۱ دقیقه برای استقلال بازی کرد. او به ترتیب ۲۸ دقیقه مقابل سپاهان، ۶ دقیقه روبروی پیکان، ۳۰ دقیقه در مصاف با آلومینیوم اراک و ۶۷ دقیقه در دیدار با هوادار برای استقلال به میدان رفت تا در نهایت در بازی سوپرجام گل حساس و قهرمانی را برای تیمش بزند.

نزدیکان به این بازیکن پس از پایان مسابقه دلیل گریه امیر ارسلان مطهری را خوشحالی اش بابت ادامه حضور در تیم استقلال عنوان کردند. اینکه امیر ارسلان مطهری هرگز دوست نداشت از استقلال جدا شود.

به یاد داریم در روزهایی که ساپینتو اجازه تمرین به امیر ارسلان مطهری را نمیداد این بازیکن چون از باشگاه دستور کتبی برای خروج از فهرست بازیکنان تیم استقلال را نداشت هر روز به محل تمرین می رفت و کنار زمین حضور پیدا می‌کرد. این موضوع باعث عصبانیت سرمربی پرتغالی استقلال هم شد تا جایی که بیژن طاهری سرپرست تیم مجبور شد از او خواهش کند به محل تمرین نرود اما مطهری که خود را یک استقلالی متعصب می داند زیر بار نرفت.

تصاویر منتشر شده از چشمان خیس از اشک مطهری باعث شد خیلی ها تصور کنند مطهری دلایل دیگری برای گریه کردن بعد از گلش داشته است.

ناگفته نماند؛ مطهری فصل گذشته سه بار در بازی با تراکتور پیکان و هوادار برای استقلال گلزنی کرده بود که گلش مقابل تراکتورسازی سه امتیازی بود. او همچنین در کارنامه گلزنی اش برای استقلال سه بار سابقه باز کردن دروازه پرسپولیس را در کارنامه دارد.

او حالا با گلی که در سوپرجام به ثمر رساند تا حد زیادی جایگاهش در ترکیب اصلی دربی استقلال را فیکس کرد، مگر اینکه تا روز دربی اتفاق دیگری رخ بدهد.

اخبارورزش
استقلالپربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی