جدول افزایش حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان / گزارش نهایی کمیسیون

به گزارش ساناپرس؛ حقوق کارمندان سال گذشته 25 درصد افزایش یافت.گزارش نهایی کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در مورد لایحه دوفوریتی متناسب سازی حقوق کارمندان دولت و بازنشستگان کشوری و لشگری منتشر شد مبلغ افزایش حقوق کارمندان امسال  10 درصد است. جهت اطلاع بیشتر درخصوص حقوق کارمندان در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

جدول افزایش حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان بر حسب نظرات دولت و مجلس منتشر شد.

حقوق کارمندان

حقوق کارمندان

حقوق کارمندان

گزارش نهایی کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در مورد لایحه دوفوریتی متناسب سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشگری منتشر شد.

دو فوریت این لایحه در جلسه علنی مورخ ۱۴۰۱/۷/۱۷ به تصویب رسید که با تصمیم مورخ ۲۴ مهرماه صحن علنی مجلس، ضمن تصویب کلیات آن، برای اعمال برخی تغییرات مجددا به کمیسیون برنامه و بودجه اعاده شد.

گفتنی است، در نهایت، عنوان این لایحه به «لایحه اصلاح قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور و ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشگری» تغییر یافته است.

بر اساس دستور صحن علنی مجلس، بررسی این لایحه در دومین دستور امروز چهارشنبه ۲۷ مهرماه ۱۴۰۱ (بعد از بررسی رای اعتماد به وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی) قرار دارد.

در هر سه مرحله این مصوبات، تغییرات قابل توجهی به شرح جدول زیر وجود داشته است که برای درک بهتر به صورت جدول افزایش حقوق کارکنان (تطبیقی لایحه و مصوبات کمیسیون) ارائه شده است:

اخباراقتصاد
حقوق کارکنان دولت
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی