علی کریمی دوباره به سیم آخر زد / جادوگر چرا این استوری ها را می دهد!

به گزارش ساناپرس؛ علی کریمی دوباره به سیم آخر زد / جادوگر چرا این استوری ها را می دهد! علی کریمی ستاره سابق پرسپولیس در روزهای پیشین و در جریان اتفاقات اخیر کشور با منتشر کردن مطالب سیاسی تندش حواشی های زیادی را برای خودش ایجاد کرده است.

بازتاب فعالیت های جنجالی او به قدری گسترده بود که اموال علی کریمی در ایران مصادره شد و او حتی به خیانت علیه کشور متهم شده است.

این در حالی ست که در مقطعی اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه او به جرم (تشویق به اغتشاش) تحت تعقیب قضائی قرار گرفته است. پند حکیمانه و پر سر و صدای علی کریمی به مخاطبان خاص اشهمین امر سبب شد که ستاره سابق بایرن مونیخ مدت زمانی محتاط تر از گذشته در فضای مجازی فعالیت کند. اما گویا این روزها دوباره جادوگر فوتبال ایران به اوج جنجال ها برگشته است.

در همین راستا اکنون ستاره سابق پرسپولیس متن متفاوت و عجیبی را در صفحه اینستاگرام اش برای مخاطبین خاص اش منتشر کرده است.

علی کریمی در این باره نوشت: سقراط مخالف خرافات و طرفدار اندیشیدن و شک کردن بود. به اتهام کفر محکوم شد اما در دادگاه توبه نکرد و جام زهر شوکران را سر کشید. مصیبت زندگی در مرگ نیست بلکه در بدنامی و رسوایی است.

بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار به ادعای برخی رسانه های معاند مبنی بر عملیات نافرجام او برای ربایش علی کریمی در امارات واکنش نشان داد.

مهران مدیری بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار یک استوری در اینستاگرام به ادعای برخی رسانه های معاند مبنی بر عملیات نافرجام او برای ربایش علی کریمی در امارات واکنش نشان داد.

در این دلنوشته های اینستاگرامی مهران مدیری که در روزهای اخیر تیتر اول خبرها شده از اتفاقات پیرامونش نوشت؛ او همچنین با گلایه از همکاران و دوستانش به دلخوری هایش نیز اشاره کرد.

ادعای عملیات نافرجام ربایش علی کریمی در بندر فجیره امارات از سوی رسانه های معاند و در پی ابراز ندامت مهران مدیری از انتشار ویدیویی در فضای مجازی مطرح شد که در آن مدعی شدند، این بازیگر سینما با وجود ممنوع الخروج بودن از ایران خارج شده و در عملیات نافرجام برای ربودن علی کریمی دست داشته است.

این ادعا در حالی مطرح می شود که مهران مدیری پیش از صدور دستور دادستانی مبنی بر ممنوع الخروجی از طریق مرز هوایی ایران را ترک کرده بود.

اخبارورزش
پربازدیدعلی کریمی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی