ساپینتو بالاخره گریه کرد / استقلال اشک سرمربی پرتقالی را درآورد!

به گزارش ساناپرس، مدیرعامل باشگاه استقلال عنوان کرد تیمش به دنبال فتح جام حذفی و لیگ برتر است. فتح‌الله‌زاده پس از قهرمانی استقلال در سوپر جام فوتبال ایران اظهار داشت: ما این جام را در کلکسیون کاری‌مان کم داشتیم. خیلی خوشحالم که خدا کمک کرد که من بتوانم این جام را به سایر کاپ‌های باشگاه استقلال اضافه کنم.

وی ادامه داد: این قهرمانی را به هواداران تبریک می‌گویم. هواداران ما شایسته این قهرمانی‌ها هستند. امیدوارم از دو جامی که باقی مانده حداقل یک جام را برای استقلال کسب کنیم. به همه اهالی فوتبال تبریک می‌گویم که امروز شاهد یک بازی خوب بودند. تیم نساجی هم تیم خوبی است و مربی خوبی دارد. بازیکنان این تیم هم بسیار تلاش کردند. این جام را به همه هواداران آبی پوش تقدیم می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال درمورد کسب نخستین جام توسط ساپینتو، عنوان کرد: به وی گفتم که تو رکوردشکن بودی و نخستین جام را با تو کسب کردیم. در رختکن دیدم که او درحال گریه بود و اشک شوق می‌ریخت. او را در آغوش گرفتم و گفتم همراه بیا که به بازیکنان پاداش بدهیم.

فتح‌الله‌زاده ادامه داد: امروز حالت خاصی داریم و نمی‌خواهیم شادی کنیم، چون امروز روز شادی نیست. امیدوارم این جام برای ما خوش یمن باشد و بتوانیم در لیگ برتر هم قهرمان شویم.

اخبارورزش
استقلالپربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی