برنامه کی روش با 11 بازیکن لو رفت

به گزارش ساناپرس، تمرینات تیم ملی فوتبال ایران آغاز شده و قرار است بعد از برگزاری سوپرجام بازیکنان استقلال نیز به تمرین تیم ملی اضافه شوند. درعین حال لژیونر‌ها یک هفته مانده به شروع جام جهانی به اردوی ملی ملحق خواهند شد.

تیم ملی فوتبال ایران تمرینات خود را بار دیگر آغاز کرده و قرار است در روز‌های آتی سایر بازیکنان که از سوی کی‌روش به مینی کمپ دعوت شده‌اند به تمرینات تیم ملی اضافه شوند.

علیرضا بیرانوند، محمدرضا اخباری، مرتضی پورعلی گنجی، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سامان فلاح، میلاد سرلک، امید ابراهیمی، وحید امیری و مهدی ترابی ۱۰ بازیکنی هستند که در تمرینات شرکت کرده‌اند.

این تمرینات درشرایطی آغاز شده که کارلوس کی‌روش ملی‌پوشان استقلال را آزاد گذاشته تا به دلیل حساسیت سوپر جام در تمرینات تیم باشگاهی حضور داشته باشند.

استقلالی‌ها، اما باید به سرعت خود را به اردوی تیم ملی برسانند وبعد از برگزاری سوپر جام در تمرینات زیر نظر کی‌روش شرکت کنند.

دراین میان، اما لژیونر‌های فوتبال ایران تا یک هفته مانده به شروع جام جهانی درگیر رقابت‌های باشگاهی خود هستند و به تمرینات تیم ملی ملحق نخواهند شد.

عجیب است که فدراسیون فوتبال در این شرایط تن به درخواست کی‌روش داده و تمرینات تیم ملی را هفته‌ها زودتر از سایرتیم‌های شرکت کننده درجام جهانی فوتبال شروع کرده است.

البته شاید کی‌روش ادله خاصی را مطرح کرده باشد که تا این اندازه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ دست او را برای به تعطیلی کشاندن لیگ باز گذاشته است.

اخبارورزش
پربازدیدکی روش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی