خبر مهم شبانه/ متناسب سازی حقوق ها کلید خورد

به گزارش ساناپرس، مبلغ پرداختی به کلیه بازنشستگان از محل صندوق بازنشستگی خواهد بود و دانشگاه یک ریال نیز بابت آن پرداخت نخواهد کرد.

فرید اجلالی با اشاره به اصلاح و افزایش حقوق اعضای غیرهیات علمی دانشگاه که از سال ۹۹ به بعد بازنشسته شده‌اند، اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده، صندوق بازنشستگی کشوری افزایش ۵۰ درصدی حقوق اعضای غیرهیات علمی دانشگاه را که طبق مصوبه سال ۹۸ باید اجرایی می‌شد، پذیرفت و حقوق کلیه بازنشستگان مشترک صندوق فوق الذکر که از تاریخ اول بهمن ماه سال ۹۹ به بعد بازنشسته شده‌اند، متناسب با احکام استخدامی توسط اداره کل امور اداری اصلاح می‌شود. به اعتراض دانشگاه نسبت به میزان افزایش حقوق اعمال شده توسط صندوق بازنشستگی کشوری در قالب همسان سازی برای اعضای غیرهیات علمی بازنشسته اشاره کرد و گفت: این موضوع نیز مجدد توسط اداره کل فنی صندوق بازنشستگی کشوری بررسی و حقوق ۲۵۵ نفر از همکاران بازنشسته که از ابتدای تأسیس دانشگاه پیام نور تا تاریخ اول مهر سال ۱۳۹۹ با پست مدیریتی کارشناس مسئول به بالا، بازنشسته شده‌اند، اصلاح شد.

به اعتراض دانشگاه نسبت به میزان افزایش حقوق اعمال شده توسط صندوق بازنشستگی کشوری در قالب همسان سازی برای اعضای غیرهیات علمی بازنشسته اشاره کرد و گفت: این موضوع نیز مجدد توسط اداره کل فنی صندوق بازنشستگی کشوری بررسی و حقوق ۲۵۵ نفر از همکاران بازنشسته که از ابتدای تأسیس دانشگاه پیام نور تا تاریخ اول مهر سال ۱۳۹۹ با پست مدیریتی کارشناس مسئول به بالا، بازنشسته شده‌اند، اصلاح شد. نودادبرتر به اعتراض دانشگاه نسبت به میزان افزایش حقوق اعمال شده توسط صندوق بازنشستگی کشوری در قالب همسان سازی برای اعضای غیرهیات علمی بازنشسته اشاره کرد و گفت: این موضوع نیز مجدد توسط اداره کل فنی صندوق بازنشستگی کشوری بررسی و حقوق ۲۵۵ نفر از همکاران بازنشسته که از ابتدای تأسیس دانشگاه پیام نور تا تاریخ اول مهر سال ۱۳۹۹ با پست مدیریتی کارشناس مسئول به بالا، بازنشسته شده‌اند، اصلاح شد.معاون اداری و مالی دانشگاه پیام نور یادآور شد: در خصوص اصلاح حقوق ۷۷ نفر از همکاران بازنشسته با پست مدیریتی از تاریخ اول مهر سال ۹۹ تا اول اسفند سال ۱۴۰۰ نیز موضوع در دست بررسی و اقدام است.
اجلالی تاکید کرد: مبلغ پرداختی به کلیه بازنشستگان از محل صندوق بازنشستگی خواهد بود و دانشگاه یک ریال نیز بابت آن پرداخت نخواهد کرد.

معاون اداری و مالی دانشگاه ضمن تقدیر از کلیه کارکنان امور اداری و کارگزینی اداره بازنشستگی و خروج از خدمت برای اصلاح احکام بازنشستگان گفت: استان فارس نسبت به دیگر استان‌ها در این زمینه پیشتاز بوده و تقریباً اصلاح احکام تمامی بازنشستگان در این استان انجام شده و در استان‌های دیگر نیز در حال انجام است.

دسته‌بندی نشده
پربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی