افشاگری عجیب از بازی پرسپولیس ملوان / فوق ستاره لو داد!

به گزارش ساناپرس، میلاد خدایی معتقد است تنها ایراد قضاوت عباس راکی در دیدار مس کرمان و پرسپولیس تفاوتی بود که بین دو تیم قائل می‌شد.

میلاد خدایی مدافع مس کرمان درباره شکست این تیم مقابل پرسپولیس به خبرنگار ما گفت:

با توجه به اینکه هفته قبل برد خوبی برابر صنعت نفت به دست آورده بودیم، از نظر روحی شرایط خوبی داشتیم و تا زمانی هم که گل بخوریم، تنها یک موقعیت به پرسپولیس دادیم و شرایط بازی طوری بود که اگر ما آن لحظه گل نمی‌خوردیم، بازی با تساوی به پایان می‌رسید و حتی اگر باهوش بودیم می‌توانستیم در ضدحمله گل بزنیم.

او ادامه داد:

به هر حال بازی با پرسپولیس شرایط خاص خودش را دارد و در تقابل با تیم‌های بزرگ، شما اگر کوچک‌ترین اشتباهی بکنی، تنبیه می‌شوی و تفاوت تیم‌های بزرگ با تیم‌هایی که تازه به لیگ برتر صعود کرده‌اند در همین مسائل مشخص می‌شود. من همیشه گفته‌ام که استقلال و پرسپولیس رقبای ما نیستند و تیم‌هایی رقیب ما هستند که از نظر شرایط جدولی نزدیک ما هستند.

خدایی افزود:

مس سال اول حضور خود در لیگ برتر را سپری می‌کند و تیم‌مان چه از نظر بودجه و چه موارد دیگر، شرایط خاص خودش را دارد. مطمئنا با این شرایط روز به روز بهتر می‌شویم و انشاالله آخر فصل بتوانیم جایگاه خوبی به دست بیاوریم و شاهد درخشش مس در سال‌های آتی باشیم.

مدافع مس درباره قضاوت داور این دیدار توضیح داد:

آقای راکی قضاوت خوبی داشتند و صحنه تاثیرگذار خاصی در بازی نبود اما متاسفانه کمی با احتیاط با پرسپولیسی‌ها رفتار می‌کردند که فکر می‌کنم به دلیل دربی این‌طور بود. ایشان در صحنه‌هایی به ما کارت می‌داد اما زمانی که عینا برای پرسپولیس اتفاق می‌افتاد، کارتی نمی‌داد و در واقع بین دو تیم فرق می‌گذاشت که این تنها ایراد قضاوت ایشان بود. آقای راکی در صحنه‌ای که من اصلا بازیکن حریف را نزدم به من کارت داد اما دو دقیقه بعد بازیکن پرسپولیس به همان شکل با من برخورد کرد اما کارتی نداد.

او سپس در خصوص خطاهای سروش رفیعی و صحنه مشکوک به پنالتی برای پرسپولیس گفت:

تا جایی که من نظرات کارشناسان داوری را دیدم معتقد بودند، برخوردی طبیعی بین مدافع و مهاجم رخ داده است و پنالتی نبود اما در مورد سروش رفیعی، حتی اگر داور قصد اخراج این بازیکن را نداشت، باید یک کارت به او می‌داد اما شاید این بازیکن سه کارته است و به خاطر دربی داور اخطار نداد. در سه صحنه سروش رفیعی سه خطا انجام داد که استحقاق دریافت کارت زرد را داشت اما در هیچ‌کدام از صحنه‌ها داور کارتی نداد.

از خدایی درباره هدف مس کرمان در لیگ بیست و دوم سوال کردیم که او در پاسخ گفت:

ما از نظر نفرات کم هستیم و قطعا در نیم فصل بازیکنانی جذب می‌شوند. در همین تعطیلات هم‌ احتمالا یکی دو بازیکن خارجی دیگر به ما اضافه می‌شوند و شرایط‌مان بهتر می‌شود. هدف ما این است که در پایان فصل رتبه‌ای در میانه جدول داشته باشیم و با شرایط خوبی در لیگ بمانیم و سپس برای سال‌های آینده، برنامه‌ریزی دقیق‌تر و بهتری داشته باشیم.

او با تمجید از فرزاد حسین‌خانی ادامه داد:

کمتر کسی کاری را که امسال آقای حسین‌خانی انجام دادند، می‌کنند؛ ایشان پشت بازیکنان سال قبل ماند و به بومی‌ها بهای زیادی داد. ۶۰ درصد تیم ما بچه‌های کرمان و بچه‌های پارسال هستند. از طرفی از بین پنج تعویض ما مقابل صنعت نفت، چهار بازیکن زیر ۲۰ سال بودند. کمتر کسی در لیگ برتر این کار را انجام می‌دهد و این نشان‌دهنده شهامت و قدرت آقای حسین‌خانی است. مطمئنا شرایط ما به‌مرور بهتر می‌شود.

خدایی در پایان با ابراز رضایت از شرایط خود در مس کرمان گفت:

من از سال قبل که در مس کرمان حضور دارم، تا امروز در همه بازی‌ها حضور داشتم و از نظر فنی شرایط خوبی دارم. مطمئنا ما تلاش می‌کنیم که روز به روز عملکرد بهتری داشته باشیم و هر کمکی که از دست‌مان برمی‌آید، برای تیم‌مان انجام بدهیم.

اخبارورزش
پربازدیدپرسپولیس
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی