اقدام عجیب کریمی در صراحت کلام! / همه شوکه شدند

ادبیات خاص فیروز کریمی در کنفرانس‌های مطبوعاتی را شاید کمتر کسی استفاده کند. صراحت کلام او برخی مواقع باعث حیرت خبرنگاران شده است.

مربی صنعت نفت آبادان بعد از تساوی مقابل پیکان در هفته یازدهم، چهار جمله در کنفرانسش به زبان آورد که فضا را تحت تاثیر خود قرار داد. او در اولین کنفرانس خود بعد از بازی مس رفسنجان هم با اشتباه تلفظ کردن نام شیمبا حاشیه‌ساز شده بود.

۱- اولین جمله‌ای که او به زبان آورد و باعث تعجب خبرنگاران آبادانی شد التماس بازیکنان صنعت نفت برای تعویض بود. کریمی گفت: ۶ بازیکن تیمم آمدند لب خط و التماس کردند که تعویضشان کنم. این هم بخاطر بدنسازی ضعیفی است که انجام داده‌اند.

۲- سرمربی صنعت نفت در ادامه درخواست عجیبی از فدراسیون فوتبال داشت. دو مسابقه بعدی این تیم با گل‌گهر سیرجان و استقلال است. کریمی که از کمبود بازیکن و آماده نبودن آن‌ها شاکی بود در قسمتی از کنفرانسش گفت: از فدراسیون می‌خواهم که اجازه دهد ما مقابل استقلال و گل‌گهر ۱۳ نفره بازی کنیم. بخاطر اینکه زورمان نمی‌رسد و باید ۱۳ نفره به میدان برویم.

۳- او در بخش دیگری از صحبت‌هایش نسبت به اخراج مربی گلرهای برزیلی صنعت نفت واکنش تندی داشت و گفت: او را پر رو کرده بودند، به آن گفتم باید فلان کار را کنی جواب داد متد تمرینی من، متد روز دنیاست. منم او را بیرون کردم. گلرهای ما به طور مشخص ضعف دارند و باید روی آن‌ها کار شود.

۴- کریمی اما در خصوص غیبت یکی از بازیکنانش در تمرینات حرف جالب‌تری زد که تعجب آبادانی‌ها را بیشتر کرد. وی در این مورد گفت: بازیکنی داریم که سر تمرین نمی‌آید و باید به او بقبولانیم که عنوان کند مشکل خانوادگی دارد. خبرنگاران در ادامه خواستار توضیح بیشتری شدند که سرمربی نفت از کمبود بازیکن در تیمش سخن گفت.

اخبارورزش
پربازدیدکریمی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی