یحیی درست مثل برانکو/ کشف فرمول قهرمانی به سبک مربی محبوب پرسپولیسی ها

به گزارش ساناپرس، تراکم بردهای اقتصادی در پرسپولیس یحیی گل‌محمدی تفاوت چندانی با پرسپولیس برانکو ندارد.

پرسپولیس در چهار بازی از پنج هفته اخیر لیگ برتر برنده شده اما همه این بردها با نتیجه مشابه یک بر صفر به دست آمده است، قرمزهای پایتخت حتی روبه‌روی تیم‌های تازه‌وارد این فصل لیگ مثل مس کرمان و ملوان انزلی، کاملا محتاط بازی کردند.

از زمان آغاز عصر طلایی قرمزها با برانکو، این نتیجه بارها در شرایط حساس و تعیین‌کننده به کمک قرمزها آمده است. میانگین بردهای یک بر صفر پرسپولیس در این فصل، شباهت زیادی با میانگین این نتیجه در چند فصل اخیر باشگاه دارد.

نگاهی به چند فصل گذشته لیگ برتر نشان می‌دهد در نیم‌فصل اول لیگ برتر پانزدهم، پرسپولیس سه پیروزی یک بر صفر را تجربه کرد. در لیگ برتر شانزدهم، پرسپولیس به مراتب تیم اقتصادی‌تری شده بود، جالب است بدانید که از ۱۵ بازی نیم‌فصل اول آن لیگ، پنج مسابقه این تیم با برتری یک بر صفر به پایان رسید.

در نیم‌فصل اول لیگ برتر هفدهم، پرسپولیس کم‌تر از همیشه به نتایج یک بر صفر وابسته بود اما باز هم در سه مسابقه همین نتیجه را تجربه کرد. بردهای یک بر صفر پرسپولیس در لیگ برتر هجدهم هم پرشمار بودند، قرمزها در نیم‌فصل اول لیگ هجدهم چهار برد یک بر صفر را روبه‌روی رقبا تجربه کردند .

نکته جالب این است که حتی بعد از جدایی برانکو نیز روند بردهای یک بر صفر پرسپولیس قطع نشد. آنها با کالدرون نیز در نیم‌فصل اول لیگ برتر نوزدهم، پنج برد کاملا اقتصادی را پشت سر گذاشتند و با بردهای اقتصادی که به دست آورد این یکی از مهم‌ترین عوامل قهرمانی این تیم در نیم‌فصل لیگ نوزدهم به شمار می‌رفت.

پرسپولیس با یحیی گل‌محمدی در لیگ بیستم و بیستم و یکم در نیم فصل اول هر کدام ۴ برد اقتصادی یک بر صفر را ثبت کرد تا از این حیث یک رکورد ویژه را به ثبت برساند. حال باید منتظر ماند و دید آیا پرسپولیس قادر خواهد بود در ادامه راه با همین فرمول به قهرمانی نیم فصل برسد یا نه؟

اخبارورزش
برانکو ایوانکوویچپربازدیدپرسپولیس
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی