اقدام عجیب یک زن جوان با جسد همسرش / بالاخره راز زن نگونبخت فاش شد

به گزارش ساناپرس؛ در میان اخبار وایرال شده، موردی که بیشتر جلب توجه می کرد، خبر اقدام عجیب یک زن جوان هندی با جسد همسرش بود. همسری که ماهها پیش براثر ابتلا به کرونا از دنیا رفته بود اما عشق میان این زوج، اجازه نمیداد تا زن مرگ شوهرش را باور کند.

چنانچه در این بخش  میخوانید، این زن که نامش فاش نشده است با خیال زنده بودن همسرش و فریب خود در مورد زنده بودن شوهرش، 18 ماه جسد او را در اتاقی پنهان کرده بود تا اینکه بالاخره رازش فاش شد.

مرد 35 ساله به نام ویلمش در تاریخ 22 آوریل سال گذشته براثر ابتلا به عفونت کووید-19 از دنیا رفته بود اما همسرش اصرار داشت که او در کماست و بالاخره بیدار خواهد شد.

طبق گزارش‌ها، این زن با همراهی والدین همسرش و برادرشوهر خود به شکلی همه‌جانبه از جسد همسرش مراقبت میکردند تا کسی متوجه این مسئله نشود. پاکسازی مرتب بدن جسد با یک ضد عفونی کننده به همراه ماساژ منظم و استفاده از یک واحد تهویه مطبوع به صورت 24 ساعته در اتاق باعث شده بود تا همسایه‌ها متوجه هیچ بویی از خانه نشوند و این راز سر به مهر باقی بماند تا اینکه اطلاع رسانی محل کارش از غیبت طولانی مدت ویلمش، سرنخی شد برای کشف جسد او توسط مقامات.

اخبارحوادث
مرگ
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی