اعتراف دقیقه نودی ساپینتو/ به این دلیل در استقلال ترکیب تغییر کرد

به گزارش ساناپرس، ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال بعد از اتمام سه جلسه محرومیت و پیروزی تیمش در نشست خبری شرکت کرد و به سوالات پاسخ داد و گفت: به خاطر سه امتیاز خیلی خوشحال هستیم.

ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال بعد از اتمام سه جلسه محرومیت و پیروزی تیمش در نشست خبری گفت: به خاطر سه امتیاز خیلی خوشحال هستیم. در نیمه اول بازی در کنترل ما بود. می‌توانستیم حداقل سه گل بزنیم. نیمه دوم حریف ریسک‌های زیادی انجام داد و محکم شروع کرد. تیمشان سرحال شد و سه تعویض انجام دادند. با ارسال توپ‌های مستقیم به روی دروازه برای ما مشکل ایجاد کردند. هوادار خوب جنگید و به خوبی دوید. رفتار خوبی از تیم هوادار دیدم. هوادار کار را برای ما سخت کرده بود.

او درباره وضعیت صالح حردانی و ابوالفضل جلالی که ملی‌پوش هستند اما کمتر برای تیم او بازی می کنند و راهکار او برای نتیجه گرفتن تیمش و اینکه این بازیکنان فرصت حضور در جام جهانی را داشته باشند گفت: به هر دو اعتماد صد درصدی دارم. آن‌ها را دوست دارم. دو دفاع راست و دو دفاع چپ دارم که همه خوب هستند. نمی‌توانم همه را وارد زمین کنم. اعتمادم به همه یکسان است. همه بازی می‌کنند و به تیم هم کمک خواهند کرد. یک فصل بزرگ در پیش داریم. اینطور نیست که اگر بازی نکنند به تیم ملی نمی‌روند. آن‌ها در تیم ملی هستند. اگر بتوانیم بازیکنان بیشتری به تیم ملی بدهیم خوشحال می‌شوم. نه تنها این دو نفر، بلکه همه می‌خواهند بیشتر بازی کنند.

اخبارورزش
پربازدیدساپینتو
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی