کی روش بازیکن استقلال را دقیقه نود به تیم ملی برد / چشمی چشم در چشم انگلیسی ها!

به گزارش ساناپرس، بازیکنان باید آستانه صبر خود را افزایش دهند تا کارت مفت نگیرند.روزبه چشمی مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال استقلال در مورد پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل هوادار در هفته یازدهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی پایاپایی بود و ما چند موقعیت داشتیم که می‌شد از آنها استفاده کنیم. تیم هوادار هم موقعیت‌هایی داشت، ولی سه امتیاز بازی به ما رسید.

مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال استقلال ادامه داد: من سه کارته بودم و همین موضوع، دست مرا بسته بود. اینکه در بازی، درگیر نمی‌شدم به همین خاطر بود.

چشمی گفت: من در هر بازی و هر جلسه تمرین، تمام تلاش خودم را می‌کنم تا در بازی بهترین نتیجه را بگیریم. اگر قسمتم باشد در جام جهانی هم بازی خواهم کرد.

او در مورد کیفیت داوری تصریح کرد: داور بازی درباره نحوه برخوردهایش تصمیم می‌گیرد، ولی بازی صحنه خاصی نداشت و او خوب سوت زد. تنش همیشه در فوتبال وجود دارد و می‌شود کارت‌ها را مدیریت کرد.

روزبه چشمی درباره روند امتیازگیری تیم استقلال گفت: ما به جز چند بازی در استادیوم آزادی که باید امتیاز کامل را می‌گرفتیم، روند خوبی داشتیم و قطعاً سعی می‌کنیم این روند را ادامه دهیم. چهارشنبه هم یک بازی (سوپرجام) حساس داریم که تلاش می‌کنیم با جام برگردیم. کادر فنی قطعاً برای تعطیلات جام جهانی، برنامه خاصی خواهد داشت.

وی در مورد ارزیابی تمرین تیم ملی ادامه داد: توافقی بین ساپینتو و کی‌روش بوده است و ما فعلاً ماندگار هستیم.

مدافع ملی‌پوش استقلال درباره تأثیر بیانیه‌های باشگاه‌ها در مورد داوری خاطر نشان کرد: در این چند هفته، اشتباهاتی به ضرر ما صورت گرفته است و باشگاه در این موارد تنها می‌تواند بیانیه صادر کند. برخی صحنه‌ها خیلی پیچیده است و نیاز به VAR دارد، ولی برخی صحنه‌ها خیلی واضح بوده و برای ما گرفته نشده است. خواسته همه ما این است که VAR سریع‌تر وارد ایران شود. در این صورت، کار برای داور و بازیکن، راحت‌تر خواهد شد. اعتراض ما به خاطر صحنه‌های ساده‌ای است که دیده نمی‌شود. بازیکنان باید آستانه صبر خود را افزایش دهند تا کارت مفت نگیرند.

اخبارورزش
پربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی