محل سوپرجام مشخص شد/ ساپینتو اوکی داد!

به گزارش ساناپرس، بعد از انتخاب ورزشگاه شهید باهنر کرمان به عنوان میزبان مسابقه سوپرجام بین دو تیم استقلال و نساجی، اعتراضاتی از سوی این دو‌ تیم‌‌ صورت گرفت و حتی آن‌ها خواستار تغییر در این تصمیم شدند.

منصور قنبرزاده، نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال در این خصوص توضیحاتی ارائه کرد و گفت: تصمیم‌گیری د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر خصوص انتخاب میزبان مسابقه سوپرجام ا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ز اختیارات سازمان لیگ است. برای انتخاب ورزشگاه نیز باید با نهادهای مختلف مثل شورای تامین و خیلی جاهای دیگر هماهنگی داشته باشیم. مطمئن باشید طبق برگزاری جلسات مختلف با هماهنگی و پایش‌های متفاوت به جمع‌بندی رسیدم که بازی د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر کرمان برگزار شود.

وی د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر مورد اینکه آیا محدودیت‌هایی برای انتخاب میزبان سوپرجام وجود داشتند، گفت: بله، مقداری هم محدودیت داشتیم. فراموش نکنید سوپرجام با نام شهید قاسم سلیمانی برگزار می‌شود و به احترام آن شهید باید بازی د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر کرمان که زادگاه اوست، برگزار شود. ورزشگاه باهنر زمین و کیفیت خوبی دارد. مطمئن باشید بدون مطالعه ورزشگاه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انتخاب نکردیم. هیچ کدام ا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ز دو تیم نیز اعتراضی به ما نکردند، بلکه د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر رسانه‌ها می‌بینم که فلان باشگاه اعتراض کرده است.

قنبرزاده د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر مورد اعتراض ریکادرو ساپینتو به انتخاب کرمان، گفت: طرف حساب ما کادر فنی تیم‌ها نیستند، بلکه طرف ما باشگاه‌ها و مدیرعامل آن‌ها هستند. مدیرعامل استقلال تقاضا کرد که بازی د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر تهران برگزار شود و حتی د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر جلسه‌ای که با وزیر ورزش داشتیم، این موضوع مطرح شد، اما به هر دلیل تهران شرایط برگزاری بازی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نداشت که خیلی ضرورتی ندارد د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر مورد این موضوع صحبت کنم. باشگاه نساجی نیز این شهر را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ قبول نکرد و در نهایت انتخاب ما کرمان بود. ا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ز ریاست هیئت فوتبال کرمان برای برعهده گرفتن میزبانی تشکر می‌کنم.

اخبارورزش
پربازدیدساپینتو
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی