اعتراض شدید هوادار به داوری / نتیجه بازی استقلال به سود هوادار می شود؟

به گزارش ساناپرس، مدافع تیم فوتبال هوادار مدعی است داور دیدار این تیم مقابل استقلال کمی عصبی و خشمگین بوده و رفتارش خوشایند نبوده است.

عزت‌الله پورقاز مدافع تیم فوتبال هوادار در مورد شکست یک بر صفر تیمش مقابل استقلال در هفته یازدهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی سختی برای هر دو تیم بود. در طول بازی اشتباهاتی انجام دادیم و روی یکی از آنها گل خوردیم که نشد آن را جبران کنیم. نیمه دومِ خیلی خوبی داشتیم و عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتیم به طوری که می‌شد نتیجه دیگری رقم بخورد، ولی برنده تیمی است که از اشتباهات حریف استفاده کند.

مدافع تیم فوتبال هوادار در مورد داوری بازی نیز تصریح کرد: داور، کمی عصبی و خشمگین بود و رفتار او خوشایند نبود. امیدوارم در قضاوت‌های بعدیش، بهتر و راحت‌تر باشد.

پورقاز درباره آینده تیمش گفت: روند رو به جلویی داریم و تعطیلات لیگ به خاطر جام جهانی می‌تواند کمک بزرگی به تیم ما باشد. تیمی جدیدی را بعد از تعطیلات لیگ خواهیم دید.

وی ادامه داد: من در مدتی که در تیم هوادار هستم، زحمت و سختی زیادی کشیدم. سعی کردم بهترین بازی‌ها را انجام دهم. امیدوارم کی‌روش، من را ببیند. آرزوی هر بازیکنی است که برای تیم ملی کشورش بازی کند. از حمایت‌های شاهرخ بیانی که از بزرگان فوتبال ایران است نیز تشکر می‌کنم.

اخبارورزش
استقلالپربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی