ترکیب استقلال مقابل هوادار لو رفت + جزئیات

به گزارش ساناپرس، تیم استقلال در بازی هفته یازدهم لیگ برتر از ساعت ۱۶ امروز در ورزشگاه دستگردی به مصاف تیم هوادار تهران خواهد رفت‌.

هوادار با تساوی برابر تیم پیکان تهران وارد این دیدار می‌شود. شاگردان ساکت الهامی طی ۱۰ بازی ۱۲ امتیاز کسب کرده و در رتبه دهم جدول رده بندی جای دارند.

این تیم پس از سه شکست متوالی مقابل پرسپولیس تهران، مس رفسنجان و سپاهان اصفهان، مس کرمان و ملوان بندرانزلی را قبل از دیدار با پیکان شکست داده بودند.

هوادار که دومین فصل حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کند طی دو بازی برابر استقلال دو شکست متحمل شده است. آخرین تقابل دو تیم با گلزنی رودی ژستد و ارسلان مطهری به پایان رسیده بود.

استقلال تهران مقابل آلومینیوم اراک نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل دست پیدا نکرد. همین نتیجه موجب شد آن‌ها با ۱۹ امتیاز، دو امیتاز تا صدر جدول فاصله داشته باشند که با پیروزی روز گذشته پرسپولیس مقابل مس کرمان این اختلاف به عدد ۵ افزایش یافت.

ریکاردو ساپینتو برای دیدار امروز تمامی بازیکنانش را در اختیار دارد و خودش هم پس از محرومیت بالاخره می‌تواند کنار زمین تیمش را همراهی کند.

برای دیدار امروز سید حسین حسینی به احتمال فراوان مانند ۱۰ دیدار گذشته لیگ برتر دروازه‌بان اول استقلال خواهد بود.

جلوتر از او در خط دفاعی رافائل سیلوا، عارف غلامی، ابوالفضل جلالی و کوین یامگا بازیکنانی هستند که برای بازی در پست خط دفاعی شانس زیادی دارند. عملکرد سیلوا و غلامی در قلب خط دفاعی موجب شده تا زوج سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند نیمکت نشین باشند.

آرش رضاوند، روزبه چشمی و مهدی مهدی پور بازیکنان مورد اعتماد ساپینتو در خط میانی هستند و که به نظر می‌رسد برای بازی امروز هم در ترکیب اصلی جای بگیرند.

در خط حمله مهدی قایدی، محمد محبی و پیمان بابایی در هفته‌های اخیر بکار گرفته شده‌اند که به نظر می‌رسد برای بازی امروز ارسلان مطهری به جای بابایی در ترکیب قرار بگیرد.

بدین ترتیب ترکیب احتمالی استقلال مقابل هوادار به شرح زیر است:

سید حسین حسینی، کوین یامگا، رافائل سیلوا، عارف غلامی، ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، مهدی مهدی پور، آرش رضاوند، مهدی قایدی، محمد محبی و ارسلان مطهری

اخبارورزش
استقلال
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی