استوری جدید سرمربی پرسپولیس برای مهدی مهدوی کیا

به گزارش ساناپرس؛ درگذشت دردناک پدر اسطوره فوتبال ایران مهدی مهدوی کیا بازتاب گسترده ای در میان ورزشکاران و کاربران فضای مجازی داشته است.

همچنین اغلب بازیکنان پیشکسوت و فعلی فوتبال ایران با انتشار پیام هایی تسلیتی در شبکه های اجتماعی با ستاره سابق تیم ملی ابراز همدردی کرده اند.

همدردی قابل توجه کریم باقری با مهدی مهدوی کیادر همین رابطه کریم باقری مربی پرسپولیس و یکی از دوستان نزدیک مهدوی کیا با منتشر کردن مطلبی در صفحه اینستاگرام اش این اتفاق تاثربرانگیز را به همبازی قدیمی اش و همچنین برادر او تسلیت گفته است.

بازیکن محبوب و سابق پرسپولیس در این باره نوشت: مهدی و هادی جان درگذشت پدر عزیزتان را تسلیت میگم. خدا بهتون صبر بده.

حمایت کریم باقری از علی کریمی: او نه خائن است نه وطن فروش،بلکه یک میهن پرست با شرف است

کریم باقری مربی تیم پرسپولیس با انتشار پستی در اینستاگرام به صحبت های حسن عباسی علیه علی کریمی، سردار آزمون و سایر فوتبالیست ها واکنش نشان داد.

کریم باقری مربی تیم پرسپولیس با انتشار پستی در اینستاگرام به صحبت های حسن عباسی علیه علی کریمی، سردار آزمون و سایر فوتبالیست ها واکنش نشان داد.

کریم باقری ضمن حمایت از همبازی پیشین خود در تیم ملی ایران خطاب به حسن عباسی نوشت: علی کریمی نه خائن است نه وطن فروش، بلکه یک میهن پرست با شرف است.

قابل توجه مردک پاچه‌خوار که می خواست کاخ سفید را حسینیه کند. تو با این ادبیات سخیف به هر قشری از جامعه توهین کرده و می کنی کسی هم نیست جلوی تورو بگیره و هر روز گستاخ تر از دیروز پیش می روی.

اخبارورزش
مهدی مهدوی کیا
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی