اولین واکنش متفاوت شایان مصلح به فاجعه تروریستی شیراز + عکس

به گزارش ساناپرس؛ فاجعه تلخ تروریستی روز گذشته در شاه چراغ شیراز درگذشت تعداد زیادی از هموطنان عزیز کشورمان را همراه داشته است.

این اتفاق درد ناک باعث شد اغلب ورزشکاران با انتشار پیام های تسلیتی در شبکه های اجتماعی با خانواده های مجروحین و کشته شدگان این حادثه ابراز همدردی کنند.واکنش متفاوت شایان مصلح به فاجعه تروریستی شیرازدر همین راستا شایان مصلح بازیکن گل گهر سیرجان با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرام اش به این حادثه دردناک واکنش متفاوتی نشان داده است.

او در این باره نوشت: انا لله و انا الیه راجعون. تسلیت به همه کسانی که عزیزانشون رو در حرم حضرت شاه جراغ علیه سلام از دست دادند.

البته ناگفته نماند شایان مصلح در روزهای اخیر با اظهار نظرهای تندش درباره حوادث اخیر کشور یکی از بازیکنان جنجال برانگیز فضای مجازی بوده است.

 جنجالی که شایان مصلح با اتفاقات اخیر به راه انداخت

شایان مصلح مدافع سابق پرسپولیس، با منتشر کردن یادداشتی جنجالی در صفحه شخصی اش نسبت به حوادث اخیر کشور سوژه داغ کاربران فضای مجازی شده است.

به گزارش وقت صبح، شایان مصلح شاعر و مداح اهل بیت است که اکنون در گل گهر سیرجان حضور دارد. البته او تا پیش از این در تیم پرسپولیس بازی می کرد و یکی از دلایل معروفیت او در فوتبال ایران حضور در بین سرخ پوشان پایتخت بود.

در همین راستا شایان مصلح که اصولا بازیکن کم حاشیه ای ست با منتشر کردن یادداشتی تند در صفحه اینستاگرام اش به حوادث اخیر کشور واکنش نشان داده است.

او در متنی طولانی برای مخاطبین اش نوشته است:

من سال ها برای علت خلقت عالم، حضرت زهرا سلام الله علیها و جسارت هایی که به ساحت مقدس ایشان شد و منجر به شهادت ایشان شد شعر نوشتم و گریه کردم و مستعمین را گریاندم و همه را به بیزاری از ظالمین در حق شان دعوت کردم.

در قاموس من و امثال من هیچ کس با حضرات معصومین قابل مقایسه نیست، اما یاد گرفته ام اگر ظلمی که به آنها شد به انسان های بی پناه و بی گناه دیگری هم شد فریاد مرگ بر ظالم بزنم و برای مظلوم گریه کنم.

که مبادا فردا روزی در ایام فاطمیه در روضه خواستم شعری بخوانم و گریه ای کنم کسی بگوید چرا مظلومین زمان خودت را نمی بینی. یک بام و دو هوا نمی شود.

اخبارورزش
شایان مصلح
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی