واکنش تند مهدی قائدی به ماجرای شیراز و متروپل + عکس

به گزارش ساناپرس؛ به نظر می رسد مهدی قائدی مهاجم تیم استقلال دیگر جایی در فهرست نهایی تیم ملی ایران نداشته باشد. چرا که غیبت او در فهرست اخیر کارلوس کی روش این شائبه را در همگان ایجاد کرده است.

البته مهاجم استقلال در هفته های گذشته درخشش لازم را در تیم استقلال نداشته و همین امر باعث شده اغلب رسانه های داخلی و کاربران حضور او را در جام جهانی 2022 منتفی بدانند.

واکنش تند مهدی قائدی به ماجرای شیراز و متروپلدر همین راستا حالا ستاره تیم استقلال در پیام متفاوتی در صفحه اینستاگرام اش به ماجرای تلخ حادثه شاه چراغ شیراز و متروپل آبادان واکنش تندی نشان داده است.

او در یاد داشتی طعنه آمیز نوشت: این درد بی درمان است. همچنین او در پیام از هشتک متروپل و شاه چراغ استفاده کرده است.

کنایه تند و تیز مهدی قائدی با تصویر حسین ماهینی

مهدی قائدی، بازیکن تیم استقلال با انتشار پیام کنایه آمیزی در صفحه اینستاگرام اش، به ماجرای بازداشت حسین ماهینی واکنش تند و تیزی نشان داده است.

بازداشت حسین ماهینی کاپیتان اسبق تیم پرسپولیس یه اتهام ترویج اغتشاش و هرج و مرج و در کشور، بازخوردهای متفاوت و بسیار زیادی را به دنبال داشته است.

در همین راستا مهدی قائدی بازیکن جنجالی تیم استقلال نیز با منتشر کردن تصویری ماهینی و فرزندان اش در برابر این موضوع موضع گیری کرده است.

او در این باره نوشته است:

برای مردهای واقعیمون… حسین ماهینی

ناگفته ماند که طبق اعلام خبرگزاری دولت، حسین ماهینی کاپیتان سابق پرسپولیس سه روز قبل بنا به دستور مراجع قضایی بازداشت شد.

اخبارورزش
مهدی قائدی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی