واریز علی‌الحساب برای فرهنگیان در شب پنجشنبه 5 آبان

به گزارش ساناپرس، زمزمه آغاز رتبه بندی معلمان در حالی به گوش می‌رسد که یک نماینده مجلس با انتقاد از بدسلیقگی آموزش و پرورش در انتخاب زمان بارگزاری مدارک معلمان گفت: آموزش و پرورش به منظور جبران می‌بایست زمانی را دوباره به این کار اختصاص دهد.

یک نماینده مجلس گفت: زمان راه اندازی سامانه و بارگذاری مدارک و سوابق نیز با کج سلیقگی در دوران اربعین حسینی (ع) انتخاب شد که بسیاری از معلمان درگیر سفر معنوی کربلا بود لذا آموزش و پرورش باید هرچه سریع‌تر با گردآوری اطلاعات نسبت به تعیین رتبه معلمان بر اساس قانون اقدام کند.

احمدحسین فلاحی با انتقاد از تعلل اجرای قانون رتبه بندی معلمان از سوی بخش‌هایی از دولت، عنوان کرد: در رابطه با اجرای کُند رتبه بندی معلمان، کمیسیون گلایه‌‎هایی داشته و این انتقادات در نشست‌های مشترک به وزارت آموزش و پرورش منتقل شده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه قانون رتبه بندی معلمان از اسفندماه به دولت ابلاغ شد، گفت: انتظار داشتیم در فرصت تعطیلات تابستان سازوکار رتبه بندی معلمان پیش بینی می‌‎شد، ولی دولت در این خصوص تعلل فراوان داشت.

وی ادامه داد: حتی زمان راه اندازی سامانه و بارگذاری مدارک و سوابق نیز با کج سلیقگی در دوران اربعین حسینی (ع) انتخاب شد که بسیاری از معلمان درگیر سفر معنوی کربلا بود لذا آموزش و پرورش باید هرچه سریع‌تر با گردآوری اطلاعات نسبت به تعیین رتبه معلمان بر اساس قانون اقدام کند.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وقتی مجلس برای اجرای این قانون اعتباری را در بودجه سنواتی در نظر می‌‎گیرد و با تصویب یک قانون جامع دست دولت را نیز در اجرا باز می‌گذارد، انتظار نداریم بیش از این اجرای این قانون هم برای معلمان به طول بینجامد و این قانون شیرین برای معلمان تلخ شود.

اخبار
پربازدیدرتبه بندی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی