مصاحبه جنجالی جدید کریمی

به گزارش ساناپرس، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، گفت: هر پنج تعویض ما درخواست خود بازیکنان بود و التماسی بود.

در چارچوب دیدارهای هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال امروز پنجشنبه 5 آبان تیم‌های صنعت نفت آبادان و پیکان از ساعت 17 در ورزشگاه تختی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

فیروز کریمی سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در پایان این دیدار، اظهار داشت:

من چون که یک قانون غیر منطقی بر مربی حاکم است که باید بیایید آمدم. چون اصلا کشش آمدن را نداشتم.

وی در واکنش به این سوال که ما در مورد تعویض های شما سوال داریم، گفت:

هر پنج تعویض ما درخواست بازیکنان بودن، درخواست خود بازیکنان بود و التماسی بود. هر پنج بازیکن! من میدانم چه میخواهید بگویید. شش بازیکن بودند نه پنج بازیکن!

کریمی در پاسخ به این سوال که یعنی آنها میگفتند که ما را تعویض کنید؟ گفت:

بله شش تا بودند نه پنج بازیکن! با التماس و دلداری دادند و قوت قلب دادند ما آنها را نگه داشتیم. هر پنج تا اختیاری بود. نحوه بازی که ارائه می شود قابل رویت است. ما بازیکنی داریم که یک حساسیتی دارد و یک جای او صدمه دیده و ما نمی توانیم عنوان کنیم. ما که نباید عنوان کنیم که چرا بازیکن بازی نمیکند. چرا نرفته داخل زمین؟ ضمن اینکه یک هفته تمرین می شود. تمرین مختص کسانی است که در تمرینات شرکت میکنند و خودشان را میتوانند در تمرین نشان دهند. طالب پایش صدمه خورده و بدنش هم نسبتا ناآمده است، اما نه برای 17 تا 18 دقیقه! من الان با 90 کیلوگرم میتوانم 18 دقیقه بازی کنم، هرکسی می تواند بازی کند.

وی در ادامه گفت:

6 نفر از همکاران ما در کنار زمین هستند و مشورت می‌کنند. در این شرایط کسی که بتواند حفظ توپ کند، پاس بدهد، استانداردهای پاس و حفظ توپ را دارد را طالب است که البته امروز نتوانست اما در کل در تمرینات کسی که بتواند تحت فشار توپ‌گیری کند و توپ را سالم برساند، طالب است.

کریمی افزود:

صد البته نه برای 90 دقیقه اما هم خودمان در طول تمرینات هفته گذشته از نیم ساعت تا یک نیمه روی او کار کردیم و همه توپ‌ها را جمع کرد. در کل تعداد کسانی که از ما درخواست تعویض داشتند در حین بازی 6 نفر بودند. 6 بازیکن می‌خواستند تعویض شوند. نمی‌خواهیم جایی عنوان شود. ما برای بازی بعدی زمان داریم. ما 5 دقیقه می‌توانیم یک جابه‌جایی خوب داشته باشیم. یوسف اصلاً زمانی که افتاد نمی‌توانست بازی کند. از نظر ما خیلی محبت کرد آن چند دقیقه را هم بازی کرد. تک تک بازیکنان ما 6 نفر از ما تقاضا کردند آنها را تعویض کنیم. به ما می‌گویند که آقا او دونده نیست ما می‌گوییم که خیلی خوب، خیلی خوب. مشکل ما این بود. ما ناچار شدیم طبق قانون دو نفر را تعویض کنیم و یک نفر دیگر را ناچار نتوانستیم تعویض کنیم. آن یک نفر از همان جناح آمد گفت. همان توپ را خوردیم که نمی‌توانست.

وی افزود:

بدن، بدن بدنسازی نیست. بازیکن مصدوم و یا اینکه تمرین نداشته باشد. نمی‌تواند 30 دقیقه بدود. آن بازیکنی هم که داخل زمین است. همه می‌گویند این سومین گلی است که دقایق پایانی خورده‌ایم. بدن‌های ما افت می‌کند. حالا این فصل ان‌شاءالله بتوانیم یا حداقل جابه‌جا کنیم. ان‌شاءالله بتوانیم حداقل کسی را که نمی‌توانیم جابه‌جا کنیم. حداقل کاری که می‌توانیم بکنیم این است که یک بدنسازی جامع، مفصل داشته باشیم با همان نفراتی که داریم به جای اینکه بخواهیم 50 یا 60 دقیقه، 70 دقیقه بازی کنند، 100 دقیقه بازی کنند و با وقت اضافه و چیزی بالاتر از وقت اضافه بدن‌شان در شرایط نرمال و قابل استفاده باشد.

فیروز کریمی در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد:

برنامه‌ای که به مدیریت باشگاه داده‌ایم تقریباً منهای این چهار و پنج روز اول 100 جلسه به صورت صبح و عصر تمرین داریم. پست‌ها عوض خواهد شد. جاها را عوض می‌کنیم. غیر از جاهای ما، ما در دفاع وسط دو بازیکن داریم. یعنی بازیکن سومی نداریم. ما هافبک وسط دو بازیکن داریم. در فوروارد دو بازیکن داریم. الان یکی از آن بازیکنانی که اصرار برای تعویض داشت جوان بود. تلاشش را کرد نمی‌گویم تلاش نکرد اما این را بدانید هر پنج تعویضی ما از روی التماس بود.

 

اخبارورزش
پربازدیدکریمی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی