خبر خوش برای کی روش و تیم ملی

به گزارش ساناپرس، گزارش برخی رسانه‌های خارجی نشان می‌دهد اطلاعات آنها از تیم ملی ایران کامل نیست؛ آنچه می‌تواند به سود شاگردان کی‌روش تمام شود.

چیزی تا آغاز جام‌جهانی۲۰۲۲ باقی نمانده و طبیعی است که در مورد تیم ملی ایران هم به‌عنوان یکی از ۳۲تیم حاضر در این مسابقات، گزارش‌های زیادی منتشر شود. در این میان اما برخی مطالبی که رسانه‌های خارجی در مورد تیم ملی کشورمان منتشر کرده‌اند بیش از حد عجیب و غریب است و شاید از کم‌اطلاعی آنها ناشی می‌شود.

به عنوان مثال، چندی پیش روزنامه سان که در کشور انگلستان، یکی از رقبای تیم ملی کشورمان منتشر می‌شود، در گزارشی مدعی شده بود نادر محمدی، اوت‌انداز معروف لیگ برتر اسلحه پنهان کارلوس کی‌روش در جام‌جهانی خواهد بود. این در حالی است که محمدی تاکنون یک‌بار هم به اردو دعوت نشده و حتی در مینی‌کمپ‌های معروف و هفتگی کی‌روش هم حضور ندارد.

حالا اما نوبت به رسانه‌ای بسیار معتبرتر، یعنی سایت رسمی فیفا رسیده که غافلگیرمان کند. این رسانه که اخیرا هم هنگام درج پوستر تیم ملی ایران از عکس دراگان اسکوچیچ به‌عنوان سرمربی استفاده کرده بود، در تازه‌ترین گزارش خود ۵مهره کلیدی تیم ملی در جام‌جهانی را معرفی کرده که اسامی غافلگیرکننده‌ای در آنها وجود دارد.

سایت فیفا از امیر عابدزاده شروع کرده است. اگرچه در مقطعی او حتی دروازه‌بان فیکس تیم ملی هم شد، اما همه می‌دانند اگر علیرضا بیرانوند در سلامت باشد، بسیار بعید است به امیر بازی برسد. در ادامه اسامی امید نورافکن و احمد نوراللهی را هم می‌بینیم؛ ۲بازیکنی که حتی اگر در جام‌جهانی فیکس هم باشند، باز اطلاق عبارت «مهره کلیدی» به آنها عجیب و اغراق‌آمیز به‌نظر می‌رسد. این در حالی است که با حضور کارلوس کی‌روش و تغییر تفکر فنی حاکم بر تیم ملی، جایگاه این ۲نفر و به‌خصوص نورافکن به خطر افتاده است.

تنها بخش درست و منطقی این گزارش، اشاره فیفا به ۲مهاجم نامدار تیم ملی ایران یعنی مهدی طارمی و سردار آزمون است که در شرایط فعلی همان هم زیر سؤال است؛ چراکه احتمال قابل‌توجهی وجود دارد سردار به جام‌جهانی نرسد! در مجموع این گزارش‌ها نشان می‌دهد تیم ملی ما دست‌کم برای بسیاری از رسانه‌های خارجی ناشناخته است که این خودش در قطر می‌تواند یک مزیت باشد.

اخبارورزش
پربازدیدتیم ملی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی