دیاباته و لوکادیا کنترات پرسپولیس را قهرمان کردند/ یحیی نباشد هم قرمزها گل می زنند برعکس استقلال!!

به گزارش ساناپرس، در آغاز هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران، پرسپولیس و مس کرمان از ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان گل محمدی تمام شد.

پرسپولیس با تک گل شیخ دیاباته موفق به پیروزی و کسب سه امتیاز مقابل مس کرمان شد و با صدرنشینی به تعطیلات جام جهانی رفت.

در آغاز هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران، پرسپولیس و مس کرمان از ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان گل محمدی تمام شد.

یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس به علت ابتلا به ویروس کرونا در این دیدار غایب بود.

پرسپولیس در هفته بعد یعنی هفته دوازدهم به مصاف استقلال می‌رود که به گفته مسئولان سازمان لیگ بعد از اتمام جام جهانی یعنی حدودا دو ماه بعد برگزار خواهد شد!

پرسپولیس یک – مس صفر
گل‌ها: شیخ دیاباته در دقیقه ۷۳ برای پرسپولیس

امتیازها

پرسپولیس: اول با ۲۴ امتیاز

مس: سیزدهم با ۹ امتیاز

کارت زرد: علی تهامی و میلاد خدایی از مس کرمان و سیامک نعمتی از پرسپولیس

کارت قرمز: –

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، دانیال اسماعیلی‌فر (سیامک نعمتی ۶۸)، کمال کامیابی‌نیا (شیخ دیاباته ۴۶)، میلاد سرلک، مهدی ترابی (محمد عمری ۶۸)، سعید صادقی (امید عالیشاه ۶۸)، سروش رفیعی (سینا اسد بیگی ۸۶) و یورگن لوکادیا.

ترکیب مس کرمان: حسین شهریاری، حسن مرادی‌فر (محمدصالح محمدی ۷۶)، امیر حسین عسگری، میلاد خدایی (بورا ۷۶) ، جلال عبدی، محمد ستاری، علی تهامی، عارف رستمی، سامان تورانیان (شروین بزرگ ۷۶)، احمد نصیری و امین کاظمیان.

موقعیت‌های خطرناک
در دقیقه ۱۰ سعید صادقی موقعیتی طلایی کسب کرد و در موقعیت تک به تک با شهریاری با ضربه چیپ قصد داشت دروازه مس را باز کند که ستاری در آستانه ورود توپ به دروازه، توپ را با تک به موقع به کرنر فرستاد. در دقیقه ۱۳ یورگن لوکادیا اولین موقعیت خود را تصاحب کرد که ضربه او از زاویه بسته توسط دروازه‌بان مس دفع شد.

بعد از گذشت حدود ۳۰ دقیقه یک موقعیت خطرناک برای پریسپولیس خلق شد که پاس مهدی ترابی به مقابل محوطه شش قدم در فضای خوبی به سروش رفیعی رسید اما ضربه او منحرف شد و با فاصله زیاد از دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۵۹ جلال عبدی در شرایطی پاس رو به عقب داد که سعید صادقی دروازه‌بان مس را تحت فشار گذاشته بود و در نهایت توپ به شکل خطرناکی به کرنر رفت.

در دقیقه ۶۰ یورگن لوکایا پاس بلندی را پشت سر مدافعان مس برای دیاباته ارسال کرد که این مهاجم مالیایی توپ را با سینه خود مهار کرد و توپ با اندکی فاصله زمین خورد تا شهریاری توپ را در آغوش بگیرد.

گل: شیخ دیاباته بعد از فرصت‌سوزی روی دو موقعیت گل، بالاخره در دقیقه ۷۳ توپ ارسالی از سوی سروش رفیعی به داخل محوطه جریمه را با بغل پا تبدیل به گل کرد.

اخبارورزش
پربازدیدپرسپولیس
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی