افشاگری رضا درویش درباره بازیکن 15 میلیاردی پرسپولیس!

به گزارش ساناپرس، رضا درویش در حاشیه بازی پرسپولیس مقابل مس کرمان درباره پرونده بدهی به بوژیدار رادوشوویچ گفت: قبل از هر چیز شهادت هموطنان در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ را تسلیت عرض می‌کنم. درباره رادوشوویچ باید بگویم ظرف دو هفته آینده پرونده اش مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره افرادی که برای دفاع از این پرونده به سوئیس خواهند رفت افزود: احتمالا من به همراه آقای حسینی مدیر امور بین الملل برای دفاع از حقوق باشگاه برویم. مدارک و مستندات خودمان را که به او پول داده ایم را به دادگاه می‌دهیم. ضمن اینکه طبق قوانین فیفا وقتی یک بازیکن با باشگاه دیگری قرارداد جدید می‌بندد باید از مبلغ کل قرارداد قبلی اش کسر شود.

درویش درباره احتمال برگزاری اردوی خارجی پرسپولیس تصریح کرد: هنوز مشخص نیست. دو سه گزینه به ما پیشنهاد شده است. ابتدا با آقای گل محمدی بررسی می‌کنیم و سپس تصمیم گیری می‌شود.

او درباره چمن تمرینی جدید پرسپولیس گفت: زمین به تازگی کاشت شده است و تیم هم تمرین کرده و مشکلی ندارد.

درویش در خصوص صحبت‌های مالی ابتدای فصل برای جذب برخی بازیکنان گفت: موضوع این است که از من پرسیده شد آیا همه را جذب کردید گفتم نه؛ چون در حد خودمان خرج می‌کنیم. ما طبق استانداردهای خودمان خرج کردیم. یک بازیکن را حاضر بودیم چهار پنج میلیارد بدهیم اما گفت به من ۱۵ میلیارد می‌دهند.

او درباره مشکل بسته ماندن حساب باشگاه پرسپولیس یادآور شد: همه حساب‌هایمان بسته است. حدود ۳۰ درصد حداقل پول داده و این روند را امیدواریم ادامه دهیم.

اخبارورزش
پربازدیددرویش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی