خبرخوش برای متقاضیان وام / پرداخت وام 200 میلیونی با نرخ سود کم / حداقل سود چقدر؟

به گزارش ساناپرس؛ خبرخوش برای متقاضیان وام / پرداخت وام 200 میلیونی با نرخ سود کم / حداقل سود چقدر؟ مشتریان بانک اقتصاد نوین که دارای ذخیره ارزی هستند، امکان بهره گرفتن از طرح تسهیلاتی «ارزینو» را دارند. افرادی امکان استفاده از این وام 200 میلیونی را دارند که ذخایر دلاری یا یورویی داشته باشند.

افرادی امکان بهره مندی از وام 200 میلیونی بانک اقتصاد نوین را دارند که در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. در این طرح افراد با سپرده گذاری ارزی، امکان دریافت تسهیلات را خواهند داشت. حداقل مبلغ مورد پذیرش 50 دلار یا یورو اعلام شده است. سود این وام براساس مدت زمان بازپرداخت تعیین می‌شود اما حداکثر آن به 18 درصد می‌رسد. ضمانت اصلی برای این تسهیلات مسدودی سپرده و حداکثر مدت زمان پرداخت اقساط 36 ماه است.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، مبلغ هر قسط 7 میلیون و 230 هزار و 479 تومان است. کل سود تسهیلات 60 میلیون و 297 هزار و 248 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن 255 میلیون و 620 هزار تومان خواهد بود.

برخی از دستاوردهای بانک اقتصاد نوین

بانک اقتصاد نوین سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرد و به ارائه انواع خدمات اعم از تسهیلات و اعتبارات، سرمایه گذاری، خدمات ارزی و … پرداخت. این بانک طی بیشتر از دو دهه فعالیت خود خدمات مختلفی را به مشتریان واجد شرایط ارائه داده و در همین مسیر افتخارات زیادی را به دست آورده است. کسب گواهینامه امنیت اطلاعات مرکز افتا، تندیس اجلاس سراسری مدیر شایسته ملی، لوح تقدیر و تندیس اولین کنفرانس سلامت مالی و اداری، گواهی بی اس اس از یازدهمین همایش زنجیره موفقیت سازمانی، نشان ملی نوآوری در خدمات بانکداری در اجلاس سران اکوایت و … تعدادی از افتخارات و دستاوردهای بانک اقتصاد نوین هستند.

اخباراقتصاد
پربازدیدوام
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی