یادداشت طعنه آمیز وریا غفوری به ماجرای حضورش در سقز + عکس

به گزارش ساناپرس؛ وریا غفوری بعد از حذف اجباری اش از تیم استقلال و پیوستن به فولاد خوزستان کمتر از همیشه در فضای مجازی فعالیت می کند.

البته یکی از شروط پیوستن وریا به فولاد محدودیت او در مصاحبه ها با رسانه ها و کمرنگ بودن اش در فضای مجازی بوده است.

اما در ساعات گذشته شایعه ای از حضور وریا غفوری در کردستان و مراسم مهسا امینی در فضای مجازی شنیده شده است که استاندار کردستان در خبری فوری این ادعا را رد کردند.

یادداشت طعنه آمیز وریا غفوری به ماجرای حضورش در سقزدر همین رابطه کاپیتان سابق استقلال با انتشار یادداشت متفاوت و کنایه آمیزی در صفحه اینستاگرام اش به این موضوع واکنش نشان داده است.

مدافع خوزستان در این باره نوشت:

مگر میشود خیر بر شر پیروزز نشود! خیر محکم خواهد ایستاد. شر با تمام قدرتش همیشه مغلوب مظلومیت درستی و به حق بودن خیر میشود.

شر چون فریادی نهیبی ست که ریشه ای ندارد. خیر چون درختی ست که آگاهی و شجاعت بارور و تنومندش می کند.

این شخص مانع بازداشت وریا غفوری شد

بر اساس ادعای روزنامه گل نیروهای امنیتی با حضور در هتل محل اقامت فولاد قصد دستگیری وریا غفوری را داشتند که جواد نکونام مانع از این‌ کار شد.

به گزارش وقت صبح به نقل از گل، نیروهای امنیتی شب قبل از بازی با پیکان، با حضور در هتل محل اقامت فولاد قصد دستگیری وریا غفوری را داشتند که جواد نکونام مانع از این‌ کار شد.

حضور نیروهای امنیتی با هماهنگی حمیدرضا گرشاسبی بوده است.

گرشاسبی پیش از این در دیدار با استقلال در بین دو نیمه با حضور در رختکن تیم، مچ‌بند های مشکی بازیکنان را جدا کرده بود و به نکونام نیز گفته بود که از پیراهن مشکی استفاده نکند!

اخبارورزش
وریا غفوری
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی