اولین عکس ازدواج مجدد حامد سلطانی مجری که همسر و فرزندش در تصادف فوت کردند!

 

به گزارش ساناپرس، ماجرای اصلاح مو حامد سلطانی برای شب دامادی کولاک کرد. حامد سلطانی متولد ۱۳ شهریور ۱۳۶۷ در مشهد مقدس، مجری تلویزیون در برنامه های اعجوبه و مسابقه میدان و مراسم های مختلف مناسبتی و طراح گرافیک و فارغ التحصیل رشته گرافیک می باشد. حامد سلطانی از طراحان گرافیک شهرداری مشهد و از طراحان پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی و حرم امام رضا و مدیرعامل گروه هنری تـلویزیون و صداوسیمای مشهد می باشد.مراسم ترحیم همسر و فرزند حامد سلطانی مجری شبکه سه سیما در مسجد بلال سازمان صدا و سیما برگزار شد.ماجرای اصلاح مو حامد سلطانی برای شب دامادی کولاک کرد.

حامد سلطانی مجری برنامه مسابقه میدون کیست؟

حامد سلطانی اجرای مسابقه میدون شبکه سه را بر عهده دارد. او در فصل اول مسابقه میدون و فصل دوم مسابقه میدون به عنوان مجری برنامه در کنار داورانی چون علیرضا یونچی و امیر شکوهی نیا و مینا مهرنوش و حمیدرضا موثقی حضور دارد.

این برنامه اولین مسابقه تلویزیونی با محوریت کسب و کار است که جوانان و شرکت کنندگان جوان کار آفرین و نخبه های اقتصادی و تولید کنندگان و صنعتگران و افرادی میخواهند تولید و محصول و صنعت خود را به مردم معرفی کنند در آن شرکت میکنند و وایزی نیز دریافت میکنند.

اخباربازیگران و هنرمندان
ازدواجپربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی