تلاش شبانه‌روی یک پرسپولیسی برای اثبات خودش به کی‌روش

به گزارش ساناپرس، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس از هیچ تلاشی برای ماندن به عنوان شماره یک تیم ملی ایران فروگذار نمی‌شود.

اردوهای ارزیابی فنی هفتگی تیم ملی فوتبال ایران با بازیکنان منتخب داخلی در حالی ادامه دارد که چهار دروازه‌بان برای حضور در لیست نهایی کارلوس کی‌روش حضور دارند. علیرضا بیرانوند، محمدرضا اخباری، سیدحسین حسینی و پیام نیازمند در حالی رقابت خود را آغاز کرده‌اند که با توجه به حضور قطعی امیر عابدزاده در لیست نهایی کارلوس کی روش تنها دو نفر از بین آنها برای جام جهانی انتخاب خواهند شد. اخباری که در نخستین اردوی هفتگی ارزیابی فنی تیم ملی ایران غایب بود با شایعه جدی شدن مصدومیت علیرضا بیرانوند در جمع گلرها حاضر شد تا رقابت بیش از پیش شود. با این حال دروازه بان تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ که با بازگشت کی‌روش انگیزه‌هایش برای حضور دوباره در این رقابت‌ها افزایش یافته است هرگونه آسیب دیدگی اش را کتمان می‌کند. سنگربان پرسپولیس همچنان با مصدومیت خود دست و پنجه نرم می‌کند ولی مشکل او جدی نیست و می‌تواند برای بازی‌های گروهی تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ در ترکیب قرار بگیرد اما بیرانوند به هیچ وجه نمی‌خواهد این موضوع رسانه‌ای شود تا تمرکز او را برای رسیدن به هدف اصلی اش که ایستادن در دروازه تیم ملی است تحت تأثیر قرار دهد.

اصرار بیرانوند به حضور در چارچوب دروازه تیم ملی ایران در حالی است که رقیب جدی‌اش امیر عابدزاده در اکثر بازی‌های مرحله راهیابی به جام جهانی قطر از دروازه ایران حراست می‌کرد اما حالا همه چیز برای او فرق کرده است تا مدعی جدی پوشیدن دوباره دستکش‌های دروازه بانی برای تقابل با بهترین ستارگان فوتبال دنیا نظیر هری کین، فیل فودن، کریستین پولسیچ و … باشد. تیم ملی فوتبال ایران در گروه B رقابت‌های جام جهانی قطر با انگلیس، آمریکا و ولز همگروه است.

اخبارورزش
پربازدیدعلیرضا بیرانوند
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی