ترکیب پرسپولیس برابر مس / رونمایی از زوج جذاب؟

به گزارش ساناپرس، باتوجه به اینکه بازی برابر مس کرمان در آزادی برگزار می شود سرخ پوشان پایتخت در این بازی هجومی تر خواهند شد.

پرسپولیس در هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی از مس کرمان پذیرایی خواهد کرد.

باتوجه به اینکه سرخ پوشان در این بازی میزبان هستند از این تیم انتظار بازی هجومی و کسب سه امتیاز می رود. یحیی گل محمدی در دیدارهای اخیر تیم را بسته تر و با دو هافبک دفاعی به میدان فرستاده است اما در این دیدار احتمال تغییر تاکتیک زیاد است.

این آخرین بازی پرسپولیس قبل از تعطیلی دو ماه لیگ است. تیم ملی باید خود را آماده حضور در جام جهانی کند و به همین خاطر سرخ پوشان اصلا دوست ندارند که با از دست دادن امتیاز آن هم در این بازی خانگی صدر جدول رده بندی را از دست دهند.

پرسپولیس در این بازی به سه امتیاز نیاز دارد و به همین خاطر به کسب پیروزی در این بازی نیاز دارند. پیش بینی می شود که باتوجه به آماده شدن شیخ دیاباته شاهد حضور این مهاجم در ترکیب اصلی بود. او در دیدار برابر ملوان در چند دقیقه ای که به میدان رفت عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد. زوج دیاباته و لوکادیا اگر آماده باشند خیال یحیی گل محمدی و هواداران را راحت خواهند کرد و به همین خاطر پیش بینی است که سرمربی پرسپولیس در بازی برابر مس کرمان در آزادی از زوج لوکادیا و دیاباته استفاده کند که این چیزی است که هواداران مدتها است که منتظر آن هستند.

اخبارورزش
پرسپولیس
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی