حرکت جنجالی ساپینتو بر علیه فتح الله زاده!

به گزارش ساناپرس، این اولین پیشنهاد رسمی باشگاه استقلال به مربی پرتغالی برای تمدید قرارداد بود؛ در حالی که تنها ۱۰ هفته از مسابقات لیگ برتر سپری شده است.

سرمربی تیم استقلال که به نظر می رسد یک مربی حرفه ای است بعد از شنیدن این پیشنهاد از سوی مدیر عامل سکوت اختیار گرفت و در صحبت‌هایی که برای بازیکنان و هم چنین مدیر عامل و اعضای هیات مدیره داشت حرفی در این باره نزد.

از نظر ریکاردو ساپینتو فعلا هدفی که در فصل جاری دنبال می کند، مهم است و نه تمدید قرارداد برای فصل بعد. اگر اهدافی که او این فصل برای تیم ترسیم کرده اجرایی شود خود به خود باشگاه برای تمدید قرارداد او رغبت خواهد کرد. در غیر اینصورت صحبت‌های علی فتح‌الله‌زاده تنها می تواند یک تعارف باشد. به نظر می رسد دغدغه مهم ریکاردو ساپینتو ادامه روند فعلی و تلاش برای قهرمانی است؛ نه تمدید قرارداد برای فصل آینده.

ریکاردو ساپینتو بعد از صحبت‌های علی فتح‌الله‌زاده اصلا حرفی از تمدید قرارداد نزد و حتی به این خاطر از مدیر عامل باشگاه تشکر نکرد و تنها به گفتن این جملات اکتفا کرد: من هم بازگشت شما را به باشگاه خوش آمد می‌گویم. شما تجربه زیادی دارید و باشگاه را می‌شناسید. فتح‌الله زاده افتخارات زیادی در این تیم کسب کرده است. ما همه انرژی خود را در تمام بازی‌ها به کار می‌گیریم که ببریم. اولویت ما قهرمانی است. برای این هدف سخت کار می‌کنیم. از طرف ما هم، شما حمایت می‌شوید.

اخبارورزش
پربازدیدساپینتو
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی