واکنش مس به اعتراض استقلال / فتح الله زاده به سیم آخر زد!

به نظر می رسد پروسه فرسایشی انتخاب مکان دیدار سوپرجام، همچنان ادامه داشته باشد. چون استقلال اخیرا به این انتخاب اعتراض کرده است.

در روزهای گذشته بحث و گمانه زنی های متعددی در رابطه با محل برگزاری دیدار سوپر جام منتشر شد. ابتدا اسامی چند استادیوم برای پذیرایی از این مسابقه مطرح و در نهایت ورزشگاه اختصاصی گل گهر به عنوان میزبان دیدار استقلال و نساجی انتخاب شد که با اعتراض هر 2 باشگاه، مکان این مسابقه تغییر کرد.

ظهر امروز و پس از اطلاعیه ای که سازمان لیگ منتشر کرد، ورزشگاه شهید باهنر استان کرمان به عنوان مکان نهایی برگزاری این دیدار انتخاب شد که انتخاب این استادیوم نیز با اعتراض استقلالی ها روبرو شده و حالا باشگاه مس با انتشار اطلاعیه ای، به این موضوع واکنش نشان داده که به نظر می رسد این ورزشگاه آمادگی میزبانی این مسابقه را ندارد.

در این اطلاعیه آمده است:

در حالی که ورزشگاه شهید باهنر کرمان به عنوان میزبان بازی سوپرجام فوتبال ایران بین استقلال تهران و نساجی قائمشهر معرفی شده که چمن این ورزشگاه در حال ترمیم است.

سعید قرایی مدیر رسانه تیم فوتبال مس کرمان با تائید این خبر گفت:

چمن این ورزشگاه بلافاصله بعد از بازی آخر تیم مس کرمان مورد عملیات مرمت قرار گرفته است و کارهای ترمیم برروی آن با توجه به تعطیلی مسابقات لیگ برتر ادامه دارد.

وی افزود:

تلاش باشگاه مس کرمان بالا بردن کیفیت چمن این ورزشگاه برای بازی های مس کرمان پس از اتمام تعطیلات است و از همین رو کارهای ترمیم چمن ادامه خواهد داشت.

با توجه به اظهارات قرایی و تصاویری که از وضعیت فعلی این استادیوم منتشر شده، به نظر می رسد این ورزشگاه آمادگی میزبانی مسابقه سوپر جام را نخواهد داشت. باید دید سرانجام این کلاف سر در گم انتخاب مکان برگزاری دیدار استقلال و نساجی، چه زمانی باز خواهد شد.

اخبارورزش
استقلالپربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی