اختصاص مبلغ ۸۳ هزار میلیارد ریال برای اجرای طرح رتبه بندی معلمان

به گزارش ساناپرس؛ سازمان برنامه و بودجه منابع مورد نیاز اجرای طرح رتبه بندی معلمان را واریز کرده است، بر این اساس مبلغ 83 هزار میلیارد ریال برای اجرای طرح رتبه بندی معلمان اختصاص داده شده است.

طبق این گزارش، مبلغ ۸۳ هزار میلیارد ریال بابت علی الحساب خالص پرداختی اجرای طرح رتبه بندی معلمان به مدت ۱۱ ماه (مهر ۱۴۰۰ لغایت مرداد ۱۴۰۱) به وزارت آموزش و پرورش ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها اختصاص یافته و به حساب مشمولین واریز شده است.

در اطلاعیه این سازمان آمده است:

پس از ابلاغ آیین نامه‌های اجرایی مربوطه طی مصوبه شماره ۵۹۴۲۶/ت ۵۹۷۹۴ هـ مورخ ۱۲/۴/۱۴۰۱ و اصلاحیه آن به شماره ۸۱۸۴۳/ت ۶۱۰۱۵۱ هـ مورخ ۱۵/۵/۱۴۰۱ هیئت وزیران، مقرر شد تا زمان نهایی شدن بررسی‌ها و استقرار معلمان در رتبه های استحقاقی مبلغی به عنوان علی الحساب به کلیه مشمولین نظام رتبه بندی معلمان پرداخت شود.

بر این اساس طی ابلاغیه شماره ۲۵۰۹۸۲ مورخ ۲۴/۵/۱۴۰۱ مبلغ۸۳ هزار میلیارد ریال بابت علی الحساب خالص پرداختی اجرای طرح رتبه بندی معلمان به مدت ۱۱ ماه (مهر ۱۴۰۰ لغایت مرداد ۱۴۰۱) به وزارت آموزش و پرورش- ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها اختصاص یافته و به حساب مشمولین واریز شده است.

بدیهی است پس از استقرار معلمان در رتبه‌ها و صدور احکام کلیه مطالبات و مبالغ افزایشی ذی‌ربط در سقف اعتبار در نظر گرفته شده در قانون بودجه بابت اجرای رتبه بندی معلمان پرداخت می‌شود.

گفتنی است در خصوص پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته ۱۴۰۰، بنا به ابلاغیه شماره ۲۸۵۲۸۳مورخ هشتم شهریور سال ۱۴۰۱ سازمان برنامه و بودجه کشور،‌ مبلغ ۳۶۸۰۳ میلیارد ریال معادل ۲۱% از کل اعتبار مورد نیاز برای پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۱۴۰۰ ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها به این دستگاه اجرایی پرداخت شده که با توجه به تاریخ بازنشستگی و تشخیص رئیس دستگاه اجرایی در وجه ذینفعان پرداخت می‌شود. بدیهی است پرداخت مابقی تعهدات ذی‌ربط در اولویت هزینه‌های دولت بوده و با توجه به منابع وصولی دولت تا پایان سال ۱۴۰۱ به ذی‌نفعان پرداخت خواهد شد.

اخبارجامعه
رتبه بندی معلمان
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی