انتقاد جنجالی یک نماینده مجلس به دولت درباره رتبه بندی معلمان / واکنش ها چه بود؟

به گزارش ساناپرس؛ احمدحسین فلاحی با انتقاد از تعلل اجرای قانون رتبه بندی معلمان از سوی بخش‌هایی از دولت، عنوان کرد: در رابطه با اجرای کُند رتبه بندی معلمان، کمیسیون گلایه‌‎هایی داشته و این انتقادات در نشست‌های مشترک به وزارت آموزش و پرورش منتقل شده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه قانون رتبه بندی معلمان از اسفندماه به دولت ابلاغ شد، گفت: انتظار داشتیم در فرصت تعطیلات تابستان سازوکار رتبه بندی معلمان پیش بینی می‌‎شد ولی دولت در این خصوص تعلل فراوان داشت.

وی ادامه داد: حتی زمان راه اندازی سامانه و بارگذاری مدارک و سوابق نیز با کج سلیقگی در دوران اربعین حسینی(ع) انتخاب شد که بسیاری از معلمان درگیر سفر معنوی کربلا بود لذا آموزش و پرورش باید هرچه سریع‌تر با گردآوری اطلاعات نسبت به تعیین رتبه معلمان بر اساس قانون اقدام کند.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وقتی مجلس برای اجرای این قانون اعتباری را در بودجه سنواتی در نظر می‌‎گیرد و با تصویب یک قانون جامع دست دولت را نیز در اجرا باز می‌گذارد، انتظار نداریم بیش از این اجرای این قانون هم برای معلمان به طول بینجامد و این قانون شیرین برای معلمان تلخ شود.

اخبارجامعه
پربازدیدرتبه بندی معلمان
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی