بهترین برند سازنده ادوات موسیقی چه برندی است؟

ادوات موسیقی برند های متفاوتی دارد ما در این مقاله به بررسی این سوال که بهترین برند سانده ادوات موسیقی چه برندی است؟ خواهیم پرداخت.

 

ادوات موسیقی در دسته بندی های مختلفی قرار می گیرند و تا به امروز نیز ساز های متنوع ای ساخته شده اند تا هنرمندان بتوانند با استفاده از آن ها با دنیای اطراف و همچنین مردم خود ارتباط برقرار کنند. موسیقی زبان زنده و گویایی است که حرف ها در قالب نت و با زیرکی و هوشیاری بالایی نواخته می شود تا بتوان درد، فرهنگ، هنر، غم و اندوه و شادابی را در میان تمامی زبان ها منتشر نمود. در این بین برند های متعددی در حال فعالیت و ساخت ادوات موسیقی هستند که در این بخش قصد معرفی و بررسی بهترین برند های سازنده ادوات موسیقی خواهیم بود.

بهترین برند های سازنده ادوات موسیقی

از سال های ابتدایی ورود موسیقی به جهان، شرکت های مختلفی اقدام به تهیه انواع تجهیزات و ادوات موسیقی نمودند که نمونه های زیر به عنوان بهترین برند های تولید کننده ادوات موسیقی در جهان شناخته می شوند.

1. گیبسون | Gibson Brands

گیبسون یکی از شناخته ترین برند های تولید کننده ادوات موسیقی، گیتار لوازم الکترونیکی مصرفی و حرفه ای در جهان است که به جرئت می توان از آن به عنوان یکی از بهترین برند سازنده ادوات موسیقی دنیا نام برد. این برند در نشویل، تنسی قرار دارد و موسس آن ارویل گیبسون است. اصلی ترین محصولی که این برند تولید می کند، گیتار است. ساخت گیتارهای توخالی و نیمه توخالی متمرکز از پرفروش ترین محصولات این برند است.

2. هارمن حرفه ای | Harman Professional

صنایع بین‌المللی هارمن یکی از شرکت های آمریکایی وابسته به برند سامسونگ است که محصولات متنوع ای برای خودرو سازان، مصرف‌کنندگان و شرکت‌ها در سراسر جهان طراحی و مهندسی می کند که این محصولات به صورت سیستم های خودرو متصل، محصولات صوتی و تصویری، اتوماسیون سازمانی و خدمات متصل در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد. از جمله محبوب ترین محصولات این برند در دنیای موسیقی می توان به AKG Acoustics، AMX، Crown Audio، Infinity، JBL، Lexicon، dbx، DigiTech، Mark Levinson، Martin، Revel، Soundcraft و BSS Audio اشاره نمود.

3. برند شور | SHURE

در سال 1925 برند شور Shure Incorporated توسط سیدنی N. Shure در شیکاگو تاسیس شد و از آن زمان در زمینه تامین کننده کیت قطعات رادیویی فعالیت خود را آغاز نمود و در ادامه با تلاش های بی وقفه در این زمینه توانست به عنوان یک شرکت تولید کننده الکترونیک صوتی مصرف کننده و حرفه ای میکروفون، سیستم های میکروفون بی سیم، کارتریج های گرامافون، سیستم های گفتگو، میکسرها و پردازش سیگنال دیجیتال تبدیل شود.

همچنین این شرکت با تولید محصولات شنود خود همچون هدفون، گوشی‌های پیشرفته و سیستم‌های مانیتور شخصی توانست گامی بزرگی را در این عرصه بردارد. امروزه برند شور توانسته است میکروفون های سری‌های SM، بتا، KSM، و PG، و همچنین میکروفون‌های مصرفی تخصصی، Microflex و Easyflex را وارد بازار کند.

4. یاماها | YAMAHA

به جرئت می توان به یاماها را به عنوان بهترین برند سازنده ادوات موسیقی دانست. این شرکت یک شرکت چند ملیتی ژاپنی و کنگلومرا با گستردگی متنوع ای از محصولات و خدمات دنیای موسیقی است. این شرکت در سال 1897 با سرمایه اولیه 100.000 ین و با مدیریت توراکوسو یاماها پا به عرصه موسیقی نهاد.

این برند در حال حاضر تحت تاثیر محصولات خود در زمنیه تولید آلات موسیقی، وسایل الکترونیکی و تجهیزات ورزشی بسیار مشهور و پرطرفدار است. اگر بخواهیم نگاهی به تاریخچه این برند بیاندازیم، یاماها از سال 1897 تا به امروز توانسته است به عنوان یکی از بزرگترین و بهترین تولید کننده آلات موسیقی در جهان تبدیل شود.

پیانو CSP-150 یاماها با استفاده از لامپ آموزشی خود به نوازنده و هنر آموز کمک می‌کند تا به راحتی اتودها را تمرین کند. همچنین یکی از قابلیت های لامپ آموزشی امکان بارگزاری قطعه موسیقی دلخواه می‌باشد که پیانو دیجیتال CSP-150 یاماها آکوردها و ملودی را برای شما به نمایش گذاشته و شما را تا یادگیری کامل راهنمایی می‌کند.اما آنچه تاکنون در زمینه‌ی سخت بودن و دشواری نواختن پیانو شنیده‌اید، شاید بعد از CSP-150 رنگ ببازد. تصور اینکه بتوانید هر آهنگی را که می‌شنوید، به شکل نت‌نویسی‌شده ببینید و سپس آن را از طریق چراغ‌های راهنمای این پیانو بنوازید، امکانی شگفت‌انگیز است که حتی برای نوازندگان حرفه‌ای پیانو نیز جذاب خواهد بود. CSP-150 تنها سازی برای روزهای ابتدایی نوازندگی شما نیست. زمانی که برای نوازندگی احساس آمادگی کردید، باز هم CSP-150 با یاری‌رساندن از طریق آهنگ‌های پیش‌فرض خود فوراً لذت نوازندگی را به شما عرضه خواهد کرد. در این شرایط هم می‌توانید از چراغ‌های راهنما در نوازندگی خود استفاده کنید.

محصولات این برند شامل : پیانو، پیانوهای بی صدا، درام، گیتار، سازهای برنجی، سازهای بادی چوبی، ویولن، ویولا، و ویبرافون، و همچنین تولید کننده پیشرو در نیمه هادی ها، صوتی/بصری، محصولات مرتبط با کامپیوتر، کالاهای ورزشی، لوازم خانگی، فلزات تخصصی و ربات های صنعتی از تولیدات این برند است.

شما می توانید انواع مدل های پیانو یاماها را همراه با قیمت در سایت https://sazplaza.com/ دیدین فرمایید.

5. آلات موسیقی فندر | Fender Musical Instruments

برند فندر یک برند آمریکایی تولید کننده انواع آمپلی فایرها و سازهای زهی مانند گیتار است. این برند تحت تاثیر تولید گیتارهای الکتریک بدنه جامد و گیتارهای بیس در جهان شناخته شده است.

برند فندر در سال 1946 توسط کلارنس لئونیداس فندر تاسیس شد و امروزه دفتر مرکزی آن در اسکاتسدیل، آریزونا قرار دارد. از جمله تولیدات این برند می توان به: گیتار آکوستیک، بیس الکتریک، ماندولین، بانجو، و ویولن الکتریک و همچنین آمپلی فایرهای گیتار، تقویت کننده های باس و تجهیزات PA (آدرس عمومی) اشاره نمود.

 

6. سنهایزر | Sennheiser

Sennheiser یک شرکت آلمانی است که در تولید محصولاتی همچون میکروفون، هدفون، لوازم جانبی تلفن و هدست های اویونیک برای کاربردهای شخصی، حرفه ای و تجاری فعالیت می کند. امروزه دفتر مرکزی این برند در Wennebostel، روستای کوچکی نزدیک به شهر شمالی هانوفر آلمان قرار دارد.

در دنیای موسیقی این برند را به عنوان یکی از بهترین و باکیفیت ترین برند های تولید کننده میکروفون، هدفون مصرفی، فناوری انتقال بی سیم، سیستم های کنفرانس و راهنمای تور، هدست های هوانوردی، هدفون های با کیفیت بالا و مبدل های هدفون و سیستم های مانیتور می شناسند.

7. رولاند | Roland

Roland Corporation یک برند ژاپنی است که در زمینه آلات موسیقی الکترونیک، تجهیزات الکترونیکی و نرم افزار توانسته است محصولات متنوع ای را وارد بازار کند. ایکوتارو کاکه هاشی در اوزاکا در 18 آوریل 1972 با سرمایه حدودی 33 هزار ین آغاز به کار نمود.

از جمله محبوب ترین محصولات این برند می توان به کیبورد و سینت سایزر، محصولات گیتار، سازهای کوبه ای الکترونیکی، تجهیزات ضبط دیجیتال، تقویت کننده ها و دستگاه های پردازش صدا اشاره کرد.

8. کاوایی | Kawai

از دیگر شرکت های تولید کننده ادوات موسیقی می توان به برند کاوایی اشاره نمود. این برند در آگوست 1927 تاسیس و شروع به کار کرد. محصولات متنوع ای توسط این برند تولید می شود که ب دلیل تولید پیانوهای گرند، پیانوهای ایستاده، کیبوردهای الکترونیکی و سینت سایزرهای الکترونیکی از محبوبیت خاصی در صنعت موسیقی از آن یاد می شود. از دیگر محصولاتی که در این شرکت تولید و به فروش می رسد می توان به بخش آلات موسیقی پیانو، آلات موسیقی الکتریکی، سازهای بادی، برنجی و زهی و سازهای کوبه ای و همچنین لوازم جانبی اشاره نمود.

کسب و کار
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی