یحیی هم به سیم آخر زد/ این ستاره را نیمکت نشین شد

به گزارش ساناپرس؛ در خبرها داشتیم که احتمال دارد یحیی گل محمدی در بازی آینده پرسپولیس از دو مهاجم در ترکیب اصلی تیمش استفاده کند.

این روزها انتقادات زیادی از زیبا بازی نکردن تیم پرسپولیس در فصل جاری می شود. پرسپولیس در این فصل علاوه بر عملکرد خوب دفاعی یک مهاجم گلزن و تمام عیار را در خط حمله خود می‌بیند. یورگن لوکادیا با ۶ گل زده نقش پررنگی در پیروزی‌های تیمش داشته است.

قرمزها پس از لوکادیا از شیخ دیاباته به عنوان آخرین خرید تابستانی خود رونمایی کردند. شیخ که به علت دوری از مستطیل سبز و مصدومیت در هفته‌های ابتدایی غایب بود، در دو هفته اخیر به لیست پرسپولیس اضافه شده است. پرسپولیس در دقایق پایانی بازی با ملوان از دو مهاجم خارجی خود استفاده کرد. پرسپولیس تا پایان هفته دهم صدرنشین لیگ برتر است و سرخ‌ها امیدوارند با حفظ روند پیروزی به عنوان تیم نخست لیگ به تعطیلات بروند. پرسپولیس در این فصل علاوه بر عملکرد خوب دفاعی یک مهاجم گلزن و تمام عیار را در خط حمله خود می‌بیند. یورگن لوکادیا با ۶ گل زده نقش پررنگی در پیروزی‌های تیمش داشته است.

قرمزها پس از لوکادیا از شیخ دیاباته به عنوان آخرین خرید تابستانی خود رونمایی کردند. شیخ که به علت دوری از مستطیل سبز و مصدومیت در هفته‌های ابتدایی غایب بود، در دو هفته اخیر به لیست پرسپولیس اضافه شده است. در بازی با ملوان برای نخستین بار زوج خارجی خط حمله سرخ‌ها که متشکل از لوکادیا-دیاباته بود تشکیل شد و این تیم توانست با اضافه کردن فشار روی دروازه حریف به گل برسد. تک گل بازی با ملوان را لوکادیا زد اما در صحنه گل، شیخ دیاباته با درگیر کردن مدافعان حریف باعث شد فضای خوبی برای لوکادیا فراهم شود. پس از پایان این دیدار اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه احتمالا سرمربی پرسپولیس وسوسه شده باشد که در بازی با مس کرمان از دو مهاجم استفاده کند اما…

یکی از نزدیکان پرسپولیس ضمن تکذیب این خبر به ما گفت: «نه! یحیی گل محمدی تصمیمی برای بازی با دو فروارد و استفاده همزمان از شیخ دیاباته و یورگن لوکادیا در ترکیب اصلی نگرفته است. او در دیدار مقابل مس کرمان نیز قصد دارد از یورگن لوکادیا در ترکیب اصلی استفاده کند. البته سرمربی پرسپولیس به فکر استفاده از شیخ دیاباته است اما به عنوان بازیکن تعویضی!»

اخبارورزش
پربازدیدیحیی گل محمدی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی