خبر خوش برای شاگردان کارلوس کی روش در آستانه جام جهانی

به گزارش ساناپرس، تیم ملی فوتبال ایران علاوه بر نیکاراگوئه در آخرین بازی دوستانه خود قبل از آغاز جام جهانی 25 آبان در قطر به مصاف تونس می رود.

تیم ملی فوتبال ایران در آخرین دیدار تدارکاتی خود قبل از جام جهانی قطر با هدایت کارلوس کی روش به مصاف تیم ملی تونس می‌رود.

بعد از قطعی شدن بازی دوستانه ایران و نیکاراگوئه در تهران، تیم ملی ایران در آخرین دیدار تدارکاتی خود قبل از جام جهانی، ۲۵ آبان در قطر به مصاف تونس می‌رود.

مهدی محمدنبی، نایب رییس فدراسیون در این باره گفت:

در پی آغاز روند آماده سازی ملی پوشان جهت حضوری مقتدرانه در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ، زمان آخرین بازی دوستانه این تیم با نیکاراگوئه مشخص شد و ملی پوشان ایران در چهارمین دیدار تدارکاتی با تیم ملی نیکاراگوئه رقابت خواهند داشت.

وی گفت:

ایران و نیکاراگوئه در تاریخ ۱۹ آبان ۱۴۰۱ در تهران و از ساعت ۱۹.۳۰ به مصاف هم خواهند رفت.

در ادامه محمد نبی عنوان کرد:

ملی پوشان در آخرین دیدار تدارکاتی خود پیش از شروع رقابتهای جام جهانی به مصاف تیم ملی فوتبال تونس خواهند رفت. این دیدار در تاریخ ۱۶ نوامبر (چهارشنبه ۲۵ آبانماه) در دوحه قطر برگزار می‌شود.

دیدار ایران و نیکاراگوئه بدون حضور لژیونرها برگزار می‌شود اما برای دیدار ایران و تونس کارلوس کی روش همه بازیکنان خود را در اختیار خواهد داشت. تونس از تیم‌های آفریقایی حاضر در جام جهانی قطر است.

اخبارورزش
پربازدیدتیم ملی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی