یک خبر مهم درباره کریمی / کریمی به آبادان رفت!

به گزارش ساناپرس، سانا مدیر تیم فوتبال نفت آبادان توضیحاتی در خصوص حضور هواداران در تمرین امروز این تیم ارائه کرد.

علی فیروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد تجمع هواداران صنعت نفت آبادان در تمرین امروز این تیم و انتقاد از کادر فنی و مدیریت باشگاه به خاطر کسب نتایج ضعیف اظهار داشت: باید به هواداران صنعت نفت که عاشق تیم هستند حق داد. متأسفانه ما امسال نتایج خوبی کسب نکرده‌ایم و هوادار هم نتیجه می‌خواهد. به همین دلیل امروز در محل تمرین صنعت نفت حاضر شده و گلایه‌های خود را اعلام کردند.

وی درباره مخالفت هواداران صنعت نفت با جذب اسماعیل کرد توضیح داد: هرچند فیروز کریمی این بازیکن را می‌خواست اما باشگاه با او قرارداد نبست.

مدیر تیم فوتبال نفت آبادان در خصوص واکنش فیروز کریمی به تجمع هواداران گفت: کریمی خیلی خوب با آنها صحبت کرد و پس از این اتفاق به محل تمرین بازگشت.

فیروزی در خصوص مطرح شدن احتمال برکناری در صورت کسب یک نتیجه ضعیف دیگر و اینکه او روز گذشته برای توضیح در مورد این موضوع به باشگاه رفته است، عنوان کرد: من در مورد احتمال برکناری کریمی اطلاعی ندارم و این موضوع را هم نشنیدم اما او در جلسه خود به مدیران باشگاه برای بهتر شدن وضعیت تیم روی این موضوع تأکید کرد که صنعت نفت در تعطیلات لیگ باید اردوهای خوبی را برگزار کند.

وی در خصوص انتظارات هواداران صنعت نفت پاسخ داد: باید به هواداران حق داد. آنها به دلیل اینکه در بازی‌های اخیر نتایج خوبی نگرفته‌ایم و چند بازی خانگی را نیز نبرده‌ایم ناراحت هستند. شرایط تیم ما سخت شده اما امیدوارم در ادامه وضعیت بهتری پیدا کنیم.

مدیر تیم فوتبال نفت آبادان در خصوص اینکه آیا هواداران با صحبت‌های کریمی به آرامش رسیدند، گفت: کریمی صحبت‌های خوبی با آنها کرد و پس از آرام شدن محل تمرین را ترک کردند.

اخبارورزش
پربازدیدفیروز کریمی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی