پیغام مهم سیاستمدار معروف برای مردم

به گزارش ساناپرس، رییس فدراسیون فوتبال می‌گوید تلاش این فدراسیون صعود از دور گروهی جام جهانی فوتبال است.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه انتخابات هیات فوتبال لرستان و در جمع خبرنگاران گفت: ایران جزو ۳۲ کشوری است که در جام جهانی حضور دارد، امیدواریم از گروه خودمان صعود کنیم و همه تلاش ما باید این باشد که مردم را امیدوار کنیم. وقتی بهترین تدارک را برای یک تیم داشته باشید، باز هم تامین کننده صعود از دور گروهی نیست. با این حال تلاش‌مان این است که از گروه صعود کنیم. چهار سال قبل برای اولین‌بار در جام جهانی چهار امتیاز گرفتیم. بهترین نتیجه تاریخ ما شد و امیدواریم امسال اتفاقی رقم بخورد که یک مرحله صعود کنیم.

وی در ادامه و درباره افزایش سهمیه صعود کنندگان به لیگ برتر افزود: ابعاد و اندازه لیگ برتر مشخص است. اگر بخواهیم لیگ برتر را ۱۸ تیمی کنیم، فرصتی برای تیم ملی نمی‌ماند. ما ۱۸ تیمی بودیم و کم‌تر کردیم. بسیاری از تیم‌های لیگ‌های معتبر دنیا که پر بازده هستند، ۱۶ تیمی هستند. علتش این است که ما زمانی نداریم و گسترش لیگ برتر عملی نیست. این که راه‌حلی برای صعود و سقوط پیدا کنیم و پلی‌آف داشته باشیم، قابل بررسی است.

وی درباره مخالفت باشگاه فولاد با انتخاب جواد نکونام به عنوان مربی تیم ملی گفت: من هم عرض کردم که ما برنامه کوتاه، میان مدت و بلند مدت برای نکونام داریم. همان‌جا هم فدراسیون فوتبال اعلام کرد که نکونام تحت قرارداد با فولاد است و باید محترم شمرده شود. یک جایی تیتر زدند که نکونام مربی تیم ملی شد.

ما گفتیم که او مربی فولاد است. ما دنبال این هستیم که با فولاد خوزستان تعاملی کنیم و این اتفاق بیفتد. تصور ما و کی‌روش این است که اگر این اتفاق بیفتد به نفع فوتبال کشور است. به هر جهت ممکن است این مساله عملیاتی شود.

رییس فدراسیون فوتبال درباره مشکلات داوری هم خاطرنشان کرد: باید ابزار داوری را فراهم کنیم. اگر اشتباهات تاثیرگذار زیاد شود، باید به سرعت مدیران فدراسیون فوتبال به دنبال VAR شوند. یک موانعی بوده که باید برطرف شود.

اخبارورزش
پربازدیدتاج
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی