این تیم لیگ برتری دست بردار پرسپولیس نمی شود

به گزارش ساناپرس، به نظر مدیران باشگاه ذوب آهن بیشتر از هرچیزی در این پرونده دنبال دریافت پول از باشگاه پرسپولیس باشند.

هر چند باشگاه ذوب آهن اصفهان خوب می‌داند در پرونده شکایت از پرسپولیس و سینا اسدبیگی به جایی نخواهد رسید، اما همچنان پیگیر ماجراست!

سینا اسدبیگی که در آخرین روز‌های نقل و انتقالات تابستانی از تمرین ذوب آهن جدا شد و قراردادش را با پرسپولیس به امضا رساند، هنوز درگیر پرونده مربوط به این جدایی است.

در این رابطه علیرضا احسانی مدیرعامل باشگاه ذوب آهن به تشریح آخرین روند این پرونده می‌پردازد و اینطور پاسخ داده است: چند جلسه در خصوص این پرونده تا کنون برگزار شده و وکلای ما در آن حضور داشتند و اسناد و مدارکی که دال بر محق بودن ما در این پرونده وجود داشت را به کمیته‌های مربوطه ارائه دادیم و منتظر صدور رأی نهایی هستیم که طبق آن چیزی که به ما اعلام شده قرار است دوشنبه رأی نهایی این پرونده اعلام شود و در این خصوص تعیین تکلیف خواهد شد.

وی در مورد اینکه موضع باشگاه ذوب آهن در قبال این پرونده چیست، گفت: ما به دنبال احقاق حق باشگاه ذوب آهن هستیم و در این میان هم با کسی دعوا و سر جنگ نداریم. سینا اسدبیگی هم بازیکن است و قصد نداریم خدای نکرده با محروم کردن او به فوتبالش ضربه بزنیم. ما به دنبال توافق و تفاهم در این پرونده هستیم و پیشنهاد خودمان را هم برای مصالحه در این پرونده ارائه دادیم و فقط به دنبال این هستیم که حق و حقوق ذوب آهن در این میان پایمال نشود و اگر اراده‌ای از سوی طرف مقابل وجود داشته باشد فکر می‌کنم مشکلی نداریم و می‌توانیم توافق کنیم.

به نظر می‌رسد مدیران ذوب آهن بیشتر از هرچیزی در این پرونده دنبال دریافت پول از باشگاه پرسپولیس باشند. در همین رابطه یکی از نزدیکان رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس توضیح داد: ” نه! باشگاه پرسپولیس هیچ پولی بابت سینا اسدبیگی به ذوب آهن اصفهان پرداخت نخواهد کرد. این بازیکن با باشگاه اصفهانی هیچ قرارداد قانونی نداشته و به عنوان بازیکن آزاد به پرسپولیس ملحق شده است؛ بنابراین دلیلی ندارد باشگاه پرسپولیس بخواهد بر سر یک امر بدیهی و قانونی، پول اضافی به باشگاه ذوب آهن اصفهان بپردازد. خود مدیران ذوب آهن نیز به خوبی می‌دانند در این میان تخلفی صورت نپذیرفته و همه چیز شسته و رفته بوده است. سینا اسدبیگی هم بازیکن پرسپولیس است و می‌بینید در لیگ برتر به میدان می‌رود. “

اخبارورزش
پربازدیدپرسپولیس
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی