استقلال از پرسپولیس جا ماند / ساپینتو در انتظار رسیدن به مقام دوم یا سوم!

به گزارش هافبک پیشین استقلال بر این باور است که در لیگ ایران با فقدان مربی باکیفیت مواجه هستیم و همین موضوع یکی از دلایل پایین بودن کیفیت مسابقات است.

یدالله اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص تساوی بدون گل استقلال برابر آلومینیوم گفت: استقلال در این بازی خانگی 2 امتیاز حساس از دست داد. حریف برای گرفتن حداقل امتیاز به تهران آمده بود و البته باید این را هم در نظر گرفت که استقلال چند موقعیت خوب را با بدشانسی یا بی‌دقتی از دست داد.

هافبک پیشین استقلال در خصوص تغییرات مدیریتی در این باشگاه اظهار داشت: مصطفی آجورلو در یک سال گذشته عملکرد بدی نداشت و برکناری او مبهم است و وزارت ورزش باید دلایل برکناری آجورلو را بگوید. از طرفی حضور فتح‌الله‌زاده در باشگاه استقلال هم اتفاق خوبی است چون خون او آبی است و می‌تواند در این باشگاه که سال‌ها مدیریت کرده موفق باشد.

اکبری در خصوص شرایط استقلال با هدایت ساپینتو و برحی حرکات حاشیه‌ای که از این مربی در چند بازی مختلف دیده شده است، عنوان کرد: استقلال وضعیت خوبی دارد و اگر حاشیه نداشته باشد می‌تواند امسال هم قهرمان شود. ساپینتو کارش را به خوبی انجام می‌دهد و رفتارهای این مربی در بین مربیان پرتغالی چندان غیرطبیعی نیست. شما می‌بینید که مورینیو هم در کنار خط برخی رفتارها انجام می‌دهد که حاشیه درست می‌شود. بیشتر مربیان پرتغالی حرکات حاشیه‌ای را دوست دارند.

اکبری با اشاره به کیفیت فنی مسابقات لیگ برتر گفت: بازی‌ها کیفیت لازم را ندارد چون ما در لیگ برتر با فقدان مربیان باکیفیت مواجه هستیم. از طرفی فوتبال پایه‌ای در ایران هم بسیار ضعف دارد و همین موضوع باعث می‌شود فوتبالیست‌های باکیفیتی تحویل این فوتبال داده نشود. در فوتبال پایه افرادی مشغول به فعالیت هستند که واقعاً نمی‌دانم در مورد آنها چه باید بگویم‏ و‌ جالب اینجا است که هیچ‌کس هم آنها را نمی‌شناسد. فقط در همین حد باید بگویم که وضع فوتبال ایران بسیار خراب است و هیچ چیز سرجایش قرار ندارد.

اخبارورزش
استقلالپربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی