فتح الله زاده دیدارهای مخفی خود را شروع کرد؟

علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال طی روزهای آینده با نایب رییس دوم فدراسیون فوتبال بر سر تبلیغات محیطی جلسه می‌گذارد.

باشگاه استقلال از زمان مدیریت مصطفی آجورلو وارد یک چالش بزرگ با سازمان لیگ فوتبال شد و در نهایت قرار بر این شد که تبلیغات محیطی بازی های استقلال توسط باشگاه انجام بشود.

طی ماه های گذشته این اقدام از سوی باشگاه استقلال صورت گرفته و تبلیغات محیطی را خود باشگاه انجام داد. منتهی از ابتدا قرار بود برای هر بازی استقلال مبلغی را به سازمان لیگ بدهد که مدت زیادی است این پول پرداخت نشده و موجبات ناراحتی مسئولان سازمان لیگ را فراهم آورده است.

سازمان لیگ مدعی است رقمی در حدود 90 میلیارد تومان از کارگزار استقلال طلبکار است. حالا با حضور علی فتح‌الله‌زاده در صندلی مدیریت باشگاه استقلال او قصد دارد رویه قبل را ادامه بدهد اما سازمان لیگ هم تعامل داشته باشد.

بر این اساس قرار است آخر این هفته فتح‌الله‌زاده با منصور قنبرزاده نایب رییس دوم فدراسیون که سازمان لیگ را زیر نظر دارد، جلسه بگذارد تا درباره موضوع پیش آمده به تعامل و جمع‌بندی برسند. دیروز قنبرزاده نیز اعلام کرد نمی‌خواهد در ماجرای تبلیغات محیطی با استقلال وارد دعوای حقوقی شود و به احتمال فراوان طی روزهای آینده این چالش به طور کامل برطرف خواهد شد.

البته به نظر می‌رسد علی فتح الله زاده نیز قصد دارد در ماجرای حق پخش رویه آجورلو را در پیش بگیرد اما در ساز و کار موضوع احتمالا تغییراتی ایجاد خواهد شد.

اخبارورزش
پربازدیدفتح الله زاده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی