جلوگیری از تورم و گرانی با ترمیم حقوق کارمندان و بازنشستگان

به گزارش ساناپرس؛ امام جمعه موقت شیراز هشدار داد : نیاز هست دولت پایه های خود را تقویت کند تا ترمیم حقوق بازنشستگان و کارمندان باعث گرانی و تورم نشود.

امام جمعه موقت شیراز در خطبه‌های امروز نماز با اشاره به افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان از ابتدای مهرماه گفت :دولت باید دستگاه‌های نظارتی خود را در بازار قوی‌تر کند تا عده‌ای از این ترمیم حقوق سو استفاده نکنند و باعث تورم در جامعه نشود .

حجت اسلام محمودی به سالروز انتقاد و اعتراض درباره لایحه قضاوت کنسولی مشهور به کاپیتولاسیون توسط حضرت امام خمینی است، اشاره کرد و گفت : کاپیتولاسیون گرچه در یک برهه‌ زمانی اتفاق افتاد، ولی این قرارداد ننگین نماد رفتار نظام سرمایه‌داری غرب به ویژه آمریکا در سراسر دنیاست.

وی با بیان اینکه نظام سرمایه‌داری غربی در چنگال لابی صهیونیست است افزود: سخن از حقوق بشر و آزادی می‌گویند، اما به بهانه آزادی در امور دیگر کشور‌ها دخالت می‌کنند و خود را باغی می‌دانند که بیرون از آن جنگل است.

حجت اسلام محمودی با بیان اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی برای هیچ کشوری به اندازه ایران از سوی دشمنان و بیگانگان ، نقشه شکست نکشیده و به لطف خدا و حضور در صحنه مردم همه این نقشه‌ها شکست خورد گفت: در جریان جنگ شناختی غرب علیه اسلام و ایران در حوادث اخیر ، نظام سرمایه‌داری غرب با تمام توان به میدان آمد و یک جنگ احزاب را علیه جمهوری اسلامی به راه انداخت.

امام جمعه موقت شیراز تصریح کرد: همه این جریانات سبب می‌شود که انقلاب اسلامی واکسینه و مقاوم شود گرچه وقتی واکسن تزریق می‌شود ویروس ضعیف شده وارد بدن و باعث بیماری و تب می‌شود، اما بیماری خفیف از بیماری بزرگتر جلوگیری می‌کند

وی با بیان اینکه نظام سرمایه‌داری غرب حضور مردم در صحنه‌های اجتماعی و در میادین مختلف را فراموش کرده است، افزود: دشمن ، سرمایه‌های عظیم مردمی را فراموش کرده است چرا که اکثرا در راهپیمایی‌های اربعین و دیگر برنامه‌ها ، جوانان حضوری فعال دارند و ایران با موفقیت‌های جوانان در حوزه‌های مختلف مسیر اقتدار را طی می‌کند.

اخباراقتصاد
افزایش حقوق
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی