واکنش جالب کی‌روش به احتمال حذف ایران از جام جهانی

به گزارش ساناپرس؛ کارلوس کی‌روشدر حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: خیلی خوشحالیم که دوباره شما را می‌بینیم. از حمایت‌های شما برای برنامه آماده‌سازی تیم  ملی در مسیر جام جهانی قطر ممنون هستیم. همانطور که می‌دانید در فاصله ۳۰ روز تا شروع مسابقات ما هم مانند تمامی تیم‌های حاضر در جام جهانی با تمام انگیزه و تمرکز کامل تلاش‌مان را می‌کنیم تا آمادگی لازم برای حضور در جام جهانی را داشته باشیم.

*این دوره از جام جهانی کاملا متفاوت و منحصر به فرد است

سرمربی تیم ملی تصریح کرد:‌ همانطور که می‌دانید این دوره از جام جهانی کاملاً متفاوت و منحصر به فرد است. بازی‌ها در نوامبر و دسامبر سال میلادی جاری برگزار می‌شود. به همین دلیل تنها هفت روز برای آماده‌سازی وقت خواهیم داشت. مطمئناً زمان بسیار کمی است. از تمام مربیان، مدیران عامل و اعضای هیأت مدیره باشگاه‌های مختلف در ایران که برای در اختیار گذاشتن بازیکنان‌شان به ما کمک کردند تا سطح آماده‌سازی را به بالاترین درجه برسانیم تشکر می‌کنم. تلاش می‌کنیم فاصله خودمان را با تیم‌های بزرگ جهان کمتر کنیم تا در جام جهانی حضور خوبی داشته باشیم.

*قرار نیست به مسائلی که حواس ما را پرت می کنند، توجه کنیم

کی‌روش در مورد اینکه حریفان تلاش می‌کنند تمرکز تیم ملی و بازیکنان را به هم بزنند، گفت: سؤال اصلی این نیست که آیا ما به مسائلی که حواس ما را پرت می‌کند توجه می‌کنیم، سؤال اصلی این است که چه کسانی به این مسائل توجه می‌کنند چون این صحبت‌ها برای ما معنایی ندارد.

*انگلیس تیم بسیار بزرگی است

وی در مورد اینکه شرایط انگلیس به عنوان اولین حریف تیم ملی را در فاصله یک ماه مانده تا شروع مسابقات چگونه می‌بیند، عنوان کرد: در درجه اول اصلاً لازم نیست چیزی به اسم تیم ملی انگلیس اضافه کنم چون آنها همین الان هم تیم بسیار بزرگی هستند. چیزی که بگویم و شما اطلاع نداشته باشید واقعاً وجود ندارد. خودتان هم می‌دانید تیم بسیار بزرگی است و بازیکنان خیلی خوبی هم دارند و نام بسیار بزرگی در جهان فوتبال هستند. برای ما افتخار و باعث لذت است که مقابل آنها بازی می‌کنیم.

*مسائل و سردردهای بسیار بزرگی داریم

سرمربی تیم ملی در مورد کمپین‌هایی که تلاش می‌کنند تا ایران در جام جهانی حاضر نشود، اظهار داشت: همانطور که الان هم شنیدید همکار خبرنگار شما در مورد انگلیس پرسید. ما مسائل و سردردهای بسیار بزرگی داریم. همانند بازی مقابل انگلیس، تمرکزمان روی این مسائل است. به تمام نقطه‌نظرات احترام می‌گذاریم اما تمرکزمان روی این مسئله است. این کمپین اگر من طرفش بودم می‌دانستم چه جوابی به آن بدهم. می‌دانم اکثریت مردم ایران هم چه جوابی به اینگونه صحبت‌ها می‌دهند. آنها قلباً علاقه‌مند هستند تیم ملی در جام جهانی حضور پیدا کرده و بازی کند ولی به خاطر اینکه طرف این کمپین من نیستم اجازه بدهیم بقیه در موردش صحبت کنند.

*چالش هایی داریم اما نگران نیستیم

کی‌روش در خصوص اینکه مهم‌ترین دغدغه او در فاصله ۳۰ روز تا شروع جام جهانی چیست و آیا وضعیت کمپ قطر راضی‌کننده بوده است، گفت: ما نگرانی نداریم. چالش‌هایی را داریم که با آنها مواجه هستیم. به دنبال ایجاد راهکارهای مناسب مقابل این چالش‌ها هستیم. از تمام باشگاه‌ها، مربیان و بازیکنان که تلاش و از خودگذشتگی می‌کنند برای حضور در تیم ملی تشکر می‌کنم، چالش فوق‌العاده‌ای که پیش‌رو داریم این است که هر روز تلاش می‌کنیم بازیکنان را بهتر و بهتر کنیم.

اخبارورزش
کیروش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی