قایدی تیم استقلال را به هم ریخت / از فرهاد به ساپینتو!

به گزارش ساناپرس؛ قایدی تیم استقلال را به هم ریخت / از فرهاد به ساپینتو! علی فتح‌الله‌زاده زمانی که جانشین مصطفی آجورلو به عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب شد از بدهی 200 میلیاردی این باشگاه خبر داد و گفت هر چه بدهی است روی میز او دیده می‌شود.

یکی از این پرونده‌ها، مطالبات یک میلیون و 600 هزار دلاری آندره‌آ استراماچونی، سرمربی ایتالیایی سابق استقلال است که گفته می‌شود این باشگاه کمتر از 10 روز برای پرداخت مطالبات این مربی فرصت دارد.

پرونده بعدی، مطالبات باشگاه کورتریک بلژیک است که رضایت‌نامه محمد نادری را برای پیوستن به استقلال صادر کرده بود و حالا استقلال طبق اخطار این باشگاه باید مبلغی بین 150 تا 170 هزار دلار به طرف بلژیکی بدهد.

سومین پرونده‌ای که بیخ گوش استقلالی‌ها بود شکایت 9 میلیون دلاری پادوانی مدافع برزیلی سابق استقلال بود که به خیر گذشت و دادگاه CAS این باشگاه را تنها به مبلغ 100 هزار دلار باقیمانده از طلب پادوانی محکوم کرد.

در شرایطی که فتح‌الله‌زاده در به در به دنبال رضایت گفتن از استراماچونی و همچنین مذاکره با باشگاه بلژیکی بود خبر رسید که باشگاه شباب الاهلی امارات نیز به استقلال اخطار داده است که پول انتقال مهدی قایدی را هر چه زودتر پرداخت کند.

مهدی قایدی در انتقالی گرانقیمت به صورت قرضی از این باشگاه به استقلال برگشت که کل پول انتقال به اضافه قرارداد بازیکن یک میلیون و 200 هزار یورو شده است. باشگاه استقلال باید 400 هزار دلار برای رضایت‌نامه قایدی در چند قسط بدهد.

باشگاه شباب الاهلی امارات که احمد نوراللهی را در اختیار دارد به باشگاه استقلال تذکر داده است که اگر پول این باشگاه به موقع پرداخت نشود به فیفا شکایت خواهند کرد.

اخبارورزش
پربازدیدقایدی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی